http://instagram.com/14_puji YouTube

25 de març del 2008

Allau de primavera


A la muntanya, la primavera és temps d'allaus. I cada primavera hi ha una allau que s'està convertint en habitual. Es tracta de la típica allau de setmana santa. En la setmana que hem deixat, la meitat de gent està de vacances i l'altra meitat està a la feina però a mig gas. I quan arriba el dimarts després de pasqua, cal recuperar la feina endarrerida. Aquest matí, com cada dimarts de pasqua, m'he vist enterrat sota una allau. A algú més li passa això, o sóc l'únic "pardillu".

11 comentaris:

Unknown ha dit...

Estem tots enterrats, tranquil.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Jo he tingut una rentrée força tranquil.la, però em solidaritzo amb els enmarronats.

Clint ha dit...

doncs ja som 3...

Abi ha dit...

jo tranquileta tranquileta, però amb unes poques ganes que ni us ho explico,... però anirem fent, com fins ara!

Gerard Agudo ha dit...

home estic amb en cetina prou tranquils...la gent no està incordiant res fora del normal la qual cosa no vol dir que no incordiin. Ja m'enteneu.

DooMMasteR ha dit...

Jo també estic emmarronat, però avui el piló de feina continuarà igual. No tinc ganes de fer res ;-)

mossèn ha dit...

treballar ... sí, però des de el sofà !!! ... salut

Puji ha dit...

Fenridal, tu i els teus amiguets m'esteu començant a tocar els collons. Al final hauré de tornar a posar la verificació de paraula (de merda).

Oscar i Clint, menys mal que no sóc l'únic!

Cetina, quina sort! S'agraeix la solidaritat.

Abi, benvinguda a la cullerada. Docs res, segueix amb aquesta calma xitxa.

Gerard, és a dir l'incordiu normal de cada dia, no? Potser estàs tan incordiat,ques ja no notes ni les fluctuacions.

Doom, és una bona opció!

Mossèn, i amb els peus a la tauleta de centru.

El veí de dalt ha dit...

Jo fa temps que estic sota un allau...si de cas, no estornudis!

Otger Cataló ha dit...

per fi he vist la llum, demà serà un altre dia ....

Jordi Casanovas ha dit...

Enguany he decidit que no vull deixar-me enterrar per l'allau, sigui quan sigui que baixi.