http://instagram.com/14_puji YouTube

19 de març del 2008

Ja és primavera a la cullerada


Ja fa molts dies que el cortinglés ens ho diu a ritme de rap, però la primavera no comença fins divendres, quan la terra es posarà en la posició exacta que farà que el dia i la nit durin el mateix, i a partir de llavors, començarà la cursa inexorable cap a l'estiu.

I ara vé aquell temps idíl·lic en què tot floreix i ens castiguen les al·lèrgies, en què tota la fauna s'aparella i la casa se'ns omple d'insectes repugnants, en què els canvis bruscos de pressió atmosfèrica es tradueixen en insuportables canvis d'humor del personal, en què la gent s'enamora d'altra gent que no els pot fer cap bé i tots plegats ploren com magdalenes per les cantonades, en què surts de casa amb un sol espaterrant, sense jaqueta ni paraigua i arribes a casa xop i fred, demanant a crits un frenadoljotlemon, i l'endemà, escarmentat, agafes el jec (catacric catacrec) i arribes a casa suant com un verro, demanant a crits un frenadol, amb aigua ben freda.

La vida és bonica. Ja és primavera a la cullerada.

11 comentaris:

Gerard Agudo ha dit...

Visca la primavera i el flower power. i sobre tot aquests vermutillos a la platja!!!

Unknown ha dit...

Ets un jipi!

Clint ha dit...

Al costat de zeleste hi havia un bar que feia cantonada. A la barra hi havia un pòster que deia "la primavera esta hasta los cojones del corteinglès!"

M'hi has fet pensar...i clar llavors ja passes a la calor, les samarretes de tirants, les panxes a l'aire...culloooonnnnnsssss!

Charlie ha dit...

40 Latino, quina rrràbia de canal.

Joana ha dit...

Vigila amb el mes de març...Sol glaçar i els Frenadols a totes hores!
Cuida't si l'has pillat!

DooMMasteR ha dit...

De fet, has fet un post molt primaveral ;-)

mossèn ha dit...

vaja, hauré d'esperar-me uns quants dies més per lluir el tanga !!! ... salut

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Ahggg, odio al Xarop de Poll!!!
Per que no s'ha dutxat des que va escriure "La flaca"? Ës una promesa?

zel ha dit...

Pel que expliques, ens hem transmutat, perquè això em passa a mi, no pot ser que siguis jo, o jo tu, o som molts? Ai, no m'agrada que tot passi així, i no hi hagi hagut hivern...

pluja ha dit...

Aix la primavera!!
els dies són més llargs... s'acosten les vacances... la tele comença a bombardejar amb les dietes miracle.. tothom s'apunta al gimnàs...
aix, la primavera!!

Jo Mateixa ha dit...

JO també el tinc aquest canal i es un cul :-S

La Primavera també ha arribat a la Vila del Pinguï???

Pregunta idiota, ho se, gaudeix del dia que etq ueda de Setmana Santa!!!!!

Petons!!!!!!!!!!!!!!!