http://instagram.com/14_puji YouTube

26 de setembre del 2007

El Besòs és viu (2)



Ja he comentat en alguna ocasió que treballo molt a prop del riu Besòs. Ahir, tornava d'una reunió, i els meus companys, l'A i en J, m'explicaven esverats que havien sentit com la megafonia del Parc Fluvial del Besòs repetia insistentment i amb un to dràstic que tothom desallotgés immediatament el parc. Vaig mirar per la finestra i vaig veure uns núvols amenaçadors i els vaig dir amb el meu millor to tranquil·litzador, que era pel risc de riuades, que el Besòs és un riu de torrentades ràpides i que sempre que hi ha tempestes abundants riu amunt desallotgen la llera. L'A, encara esverada, em va dir: - "que no, que no!, que el radar meteorològic diu que no ha plogut enlloc!"- Jo, encara la vaig rebatre, dient-li que no havia plogut, però hi havia risc que plogués i per això bla bla bla...



En J tampoc estava gens convençut i ni curt ni mandrós va trucar la Policia Local, on una veu d'allò més competent li va dir: -"En etto momentoh no le podemoh desí ná, pero el acsesso ar rio ettá prohibío hatta nueva ordeng".


Ep! Aquí jo també em vaig començar a preocupar. L'A va trucar el seu marit, en Q, que també treballa prop del riu però a una altra alçada. Al cap d'una estona vam rebre el seu informe. Havia baixat al riu, que estava ple d'agents rurals del Departament de Medi Ambient de la Generalitat i de la Diputació de Barcelona. Un d'aquests agents li va explicar a en Q què estava passant. Quan ens ho va explicar, el primer que vam pensar era que en Q estava fent broma o que l'agent rural li havia près el pèl, fins que aquest matí hem agafat el 20 minutos (el millor diari del món) i hem llegit això.

11 comentaris:

Dani R. ha dit...

Se va el caiman, se va el caiman...

Jo Mateixa ha dit...

Ho sabia mooooooooolt abans que tu :-P...no, no, el caiman (be la caimana, que es femella) no la vaig pas abandonar jo, però una persona de Medi Ambient que treballa allà es intim amic de la familia i ja ens va alertar :-P

Charlie ha dit...

(algú li pot fotre un cop de mall a en Dani R.?)

Un dia vaig llegir una entrevista a un treballador del clavegueram de Barcelona i deia que quasi és millor que no sapiguem què hi ha sota els nostres peus.

Txell ha dit...

Quins qllons que té la gent! S'en cansa de les bèsties i les fotem a mar. SUposo que això està penalitzat no?

Un petó Puji, que avui vaig de putu cul!

Mikel ha dit...

Lo riu es vida!! no al trasvasament!! ops ara m´he liat..

mossèn ha dit...

coi ... pobre bitxo !!! ... salut

Anònim ha dit...

La gent és molt bèstia! Més bèstia que les bèsties! Mira que abandonar-lo allà! Cony, no haver-lo comprat d'entrada!

Anònim ha dit...

Llegeixo al diari que has linkat que a la bèstia no li van les temperatures fredes... i em tranquil·litzo :-)
Això sí: mega cop de mall als giliportes "ca als i molan las bestias trupicals"... i quan se n'afarten les abandonen. Pum!

Puji ha dit...

Doncs res! Cop de mall al que el va abandonar!

I un cop de mall amb carinyu a en Dani R. de part d'en Charlie.

Se va para Barranquilla....

Gerard Agudo ha dit...

Si estigués l'Stevens entre nosaltres!!!!

Anònim ha dit...

Mare de Déu! Quines coses més rares que passen!