http://instagram.com/14_puji YouTube

9 de desembre del 2011

Flors a la paret


Quan em pregunten què he estat fent aquests dies que he tingut pont, tothom s'estranya de la meva resposta, i els preocupo, però estigueu tranquils, que no he pogut estar millor, comptant les flors a la paret, que a mi això no em sap gens de greu. Fent solitaris fins que es fa de dia amb una baralla de cinquanta-una cartes, fumant cigarrets i veient el Capità Cangur a la tele, així que no em digueu que no he fet res.

I avui he hagut de tornar a sortir, que em toca treballar, però els meus ulls no estan acostumats a la llum i les meves sabates no estan acostumades a aquest ciment tan dur. De seguida que pugui, tornaré a la meva habitació per completar el meu dia ideal, comptant les flors a la paret, que a mi això no em sap gens de greu. Fent solitaris fins que es fa de dia amb una baralla de cinquanta-una cartes, fumant cigarrets i veient el Capità Cangur a la tele, així que no em digueu que no he fet res.


  

5 comentaris:

DooMMasteR ha dit...

Sí senyor! Bon pla! ;-)

Alyebard ha dit...

Perfecte!

El porquet ha dit...

Bona tornada a la feina... però no massa! Que ja és cap de setmana!

Ferran Porta ha dit...

Francament, a mi també em sona a pla ideal (ocasionalment). Bon cap de setmana.

Albanta ha dit...

Quin luxe!! I quantes flors hi havien?? Ho et vas descomptar?
Petonets guapo