http://instagram.com/14_puji YouTube

14 de juliol del 2008

La il·lusió (3)


La il·lusió (1)
La il·lusió (2)


Avui és dilluns. Ha estat un cap de setmana preciós, intens i envoltat de gent collonuda. Al final d'un cap de setmana així hi ha un dilluns horrorós. M'ha costat una barbaritat llevar-me, em fa mal tot el cos i estic més cansat que el divendres.

En dies com avui, els projectes que et fan il·lusió són la única cosa que et fa tirar endavant, i aquí va el nostre:

Tres setmanes conduïnt pel 49è estat dels USA. Recorrerem la península d'Alaska, veient glaceres, navegant entre els fiords, avistant fauna en estat salvatge, arribant al Cercle Polar Àrtic i visitant els pobles Inuit.

Ànim, que queda menys d'un mes!

14 comentaris:

Unknown ha dit...

Qué cabróoooooon!!!!

Jo Mateixa ha dit...

Aprofiteu ara que sou joves, no teniu fills i pel que es veu encara teniu calers :-S

Aixxxx, quina enveja, sana eh, però enveja!!!!!

PD: Que cabrooooooooooooooooon :-P

Mikel ha dit...

totament d' acord amb els dos comentaris anteriors

QUE CABROOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!

Gerard Agudo ha dit...

Quina enveja nano!!!

Assumpta ha dit...

Renoi!! Això sí que son vacances!!

A veure: exactament, el concepte d'enveja cotxina què vol dir?

pluja ha dit...

Quina passada!! Aprofita moooolt aquest viatge puji, ja veuràs com en tornaràs molt diferent! Amb un projecte com aquest a la vista, tot el que et vingui fins l'hora de marxar t'ha de relliscar ben bé!!!
PD: si necessites qualsevol cosa de Canadà (si t'hi atures) digue'm-ho!

Abogadaenbcn ha dit...

i-m-p-r-e-s-s-i-o-n-a-n-t!
vull venir!!!

Ferran Porta ha dit...

Aquest cop només puc sumar-me als pre-comentaristes:

Què cabróóóóóóóón!!!!

mafalda ha dit...

M'apunto al comentari general: QUÈ CABRÓÓÓÓÓÓÓN!
No us hi cabria jo, dins la maleta? Coi, que m'aniria bé sortir una miqueta...

Clint ha dit...

no us vindria més de gust fer un "canguru" ja vaig jo a veure els fiordus aquests!

Clint ha dit...

Ah sí! que m'oblidava...QUE CABRÓÓÓÓÓNNNNNNN!

Flanagan ha dit...

Collons amb el turista... Salut!

Charlie ha dit...

Tu no ets mamón oi?
Precisament avui li deia a la dona que si algún dia un metge li dona una mala notícia sobre mi, que no em digui res i em porti directament a Alaska.

Per cert, ja t'emportes el mall per quan visitis les petroleres?

Anònim ha dit...

tot just ahir vaig arribar d'uns dies d'aventura més enllà de tadoussac (canada) , per suposat que no és alaska, peò de ben segur que us ho passareu de conya. Si ara t'ho imagines espectacular, et puc assegurar que un cop hi siguis el paisatge estarà per sobre de les teves espectatives, una passada vaja.

Per cert i no t'ho dic en conya, oju amb els ossos val?

apa a disfrutar!!

g!