23 d’octubre de 2006

Sumes


Sergio Ramos va fer una centrada que no repetirà en sa puta vida

+ Raúl va reneixer com només ho sap fer contra el Barça

+ Thuram no va tenir el seu dia

+ Ronaldinho fa dies que no té el seu dia

+ Pérez Burrull va perdonar l'expulsió a Emerson

+ Riijkhard no es va adonar fins el minut 65 que Saviola és millor davanter centre que Gudjohnsen

+ El Barça no té extrem esquerre

+ Casillas és el millor porter del món

+ Eto'o és el millor davanter centre del món (tot i ser una mica gilipolles) i està lesionat

+ El Madrid no juga a res però té més llet que la pascual

______________________________________________________________

2 - 0

10 comentaris:

Txell ha dit...

A Barcelona també tiraven petardos i tocaven els qllons amb els clàxons¿? QUina colla noi...

Núria ha dit...

Puji, em sap greu jijijiji. I ara per tal d'acabar-ho d'arreglar passa't per el meu fotolog (jijijiji)

Oscar ha dit...

Buaaaaaa, buaaaaa, buaaaaa!!!!
LLO-RO-NES!!!!
Us passeu la vida tenint ajudes arbitrals i ahir deien per la ràdio que si haguessin expulsat Emerson el Bar$a hauria guanyat...
jajajajajaja
Buaaaaaa, buaaaaa, buaaaaa!!!!Buaaaaaa, buaaaaa, buaaaaa!!!!
Buaaaaaa, buaaaaa, buaaaaa!!!

PD: Where is Ronaldinho?

kanuddao's ha dit...

Jo, a tot això, hi afegiria el canvi de Deco per Giuly, enlloc de fer abans el Saviola per Gudjohnsen. Per cert, que en Franki es reuneixi URGENTMENT amb en Ronalpinyo i li canti una miqueta la canya. Cada cop em recorda més a l'últim any de Rivaldo.

Mikel ha dit...

De totes formes jo vaig mes enlla , fa uns anys el barça es conformaba guanyant al madrid a casa , era el partit de l´any els jugadors jugaben al 200% i d´aquesta manera justificabem la temporada i mentre ells anabem guanyant lligues i alguna que altre champions....sembla doncs que potser ara passa just el contrari...

Gemma (la Puji petita) ha dit...

Jo afegeixo una suma més:
+ Deco ahir perseguia papallones pel Bernabeu, pq la pilota segur q no!!!
I no estic d'acord amb que si l'arbitre hagués expulsat a Emerson, el Barça hagués guanyat. Podriem dir que el punt d'inflexió del partit va estar en el regal que Messi (l'unic inspirat en el partit d'ahir, juntament amb el neeeeeng de l'hospi) li va fer a Silas!!! segur q aquest últim és el Talp!!!!!!ostia q n'és de dolent!!
En fi, un cap de semana esportivament parlant, per oblidar!!Fernando PP Alonso guanya i el Barça perd (a vere qui aguanta avui al cara pa de kilo a antena 3)

Oriol ha dit...

Capello guanya l'estratègia a Rijkaard. "Patades a Messi y contenció al lider de l'Exercit de la cinta vermella".
Aragonés us agraeix que hagiu tornat a fer internacional a Raúl.

Oscar ha dit...

Es veu que en Ronaldinho fa temps que no entrena més enllà de quatre rondos i quatre rialles. Potser el problema començar per aquí...

Gerard Agudo ha dit...

Cada dia m'agraden més els teus links!!!

doommaster ha dit...

Merda, merda i merda!! GRR