http://instagram.com/14_puji YouTube

24 d’octubre del 2006

Anem tots cap al zoo, zoo, zoo...


Fa temps que no aneu al zoo? Doncs us recomano un retorn a les sortides escolars de quan erem petits. Feu-hi una visita. Jo hi vaig un cop l'any i aquest dissabte vaig complir amb el meu ritual anual.

Sovint la gent diu que no hi va perquè els fa pena veure animals tancats i avorrits, però si fa temps que no hi heu estat quedareu gratament sorpresos, perquè cada cop hi ha menys instal·lacions cutres i amb les bèsties confinades i cada cop hi ha més instal·lacions modernes i àmplies, que reprodueixen en la mesura del possible l'habitat natural.

Els zoològics són absolutament necessaris per conservar la Biodiversitat, ja que mantenen reservoris genètics vius d'espècies en greu perill d'extinció, tenen programes de conservació i reintroducció d'espècies realment boníssims. A més és un lloc únic per veure junts animals autòctons de Catalunya i de països exòtics. També és digna de menció la labor d'educació que fan amb les escoles que visiten el zoo, i la que poden fer els propis pares quan porten els seus fills.

El zoo de Barcelona és un exemple de bona gestió, de promoció de conservació de la Biodiversitat i d'educació ambiental. Si esteu d'acord amb tot el que he explicat hi ha una manera molt senzilla de donar suport al zoo: anar-hi.

10 comentaris:

Txell ha dit...

L'any passat en David i jo vam visitar-lo. Feia ja dues dècades que no el trepitjavem i en vam sortir encantats.
Com a curiositat, van asseure'ns a esmorzar sota la gàbia dels ximpanzès. Un de malparit, de cuyo nombre no quiero acordar-me, ens va bombardejar a escupinades... Ais, el fantàstic món dels animalets!

Otger Cataló ha dit...

sempre es bo fer una visita als cosins jejeje

Anònim ha dit...

Espero que la gàbia de l'Eto'o estigui ben acondicionada, però lluny dels visitants

Seria lleig que escopís a tothom que se li apropés.

Anònim ha dit...

Home, no sóc gaire partidaria dels zoos, prefereixo veure'ls a casa seva.

Per cert! no m'hi havia fixa't en el que has dit de l'ombra! ara ho entenc, és la Catalunya Profunda!

Oriol ha dit...

Puji, vaig flipar amb el Rinoceront i les serps. Es queda petit, recorda totes les bèsties que menjaven pipes pel nostre costat, quan vot inútil.
Per maco el mussol, oi? encara no l'he vist ara.

Anònim ha dit...

El zoo és un d'aquells llocs que cal anart-hi amb nens. La ñultima vegada que hi vaig anar va ser genial! Vaig disfrutar taaaaaaaaaaaaan! :)

http://annatarambana.blocat.com/post/3487/70717

Puji ha dit...

Oriol, la línia que separa els de dins dels de fora sovint és prima, prima....

Txell, és el que té el contacte amb la natura.

Òscar, la gàbia de l'Eto'o no la vaig veure, però a Tamudo li vaig poder fer una foto

Núria, jo també, però no tothom té a l'abast anar a ca seva.

Senyoreta Tarambana, hi vaig anar amb nens i va ser fantàstic. En G. només té un any i no es va adonar de gaire res, però la M. que en té 3 va estar embadalida força estona. segur que quan més grans més entenen el que veuen

Oriol ha dit...

Puji, segur que el que més li va agrada a la M. van ser els ponis, jajajaj.

Modgi ha dit...

I la bona oloreta que fa...

Mikel ha dit...

Jo crec que el zoo i vas quan ets nen i despres hi tornes quan tens nens jejeje