Cada dia que passa queda més clar que el Palau de la Música Catalana era el centre de l'Univers polític i econòmic de Catalunya i part de l'estranger. Cada cop que algú aixeca una pedra es troba amb la influència, sempre fraudulenta, és clar, de Millet i Montull. Sembla que tots els partits polítics, institucions i empreses importants del país van rebre una empenteta del Palau.
Un arriba a pensar que la crisi econòmica, no catalana, no espanyola, sinó mundial, és conseqüència de la retirada dels dos adalids del desfalc de la seva activitat. No cal preocupar-se més. Tornem a Millet i Montull els seus càrrecs i el món tornarà a girar. Que Millet es pagava viatges a tutti pleni amb tota la família? Que Montull pagava reformes milionàries de casa seva amb fons públics? Que les filles de tots dos es van casar pagant la Padrina? I què? És igual. És un preu molt baix per recuperar l'estabilitat de l'economia mundial.
Un arriba a pensar que la crisi econòmica, no catalana, no espanyola, sinó mundial, és conseqüència de la retirada dels dos adalids del desfalc de la seva activitat. No cal preocupar-se més. Tornem a Millet i Montull els seus càrrecs i el món tornarà a girar. Que Millet es pagava viatges a tutti pleni amb tota la família? Que Montull pagava reformes milionàries de casa seva amb fons públics? Que les filles de tots dos es van casar pagant la Padrina? I què? És igual. És un preu molt baix per recuperar l'estabilitat de l'economia mundial.
6 comentaris:
Banda sonora: Cabaret. Per que si em poses Wagner m'entren ganes d'envair Polònia.
gairebé estic a punt de creure't :( això si, una estàtua caldra fer-li a aquest tipus no? i que la pagui Ferrovial, per exemple ;)
A veure si realment son els que movien l'economia mundial!!! ja ja ja
Sabeu qui presideix el club Bildelberg?...
...
...
Efectivament. XD
jo també donava voltes sobre aquest tema, també...
I com pensaves que el penques aquest s'ha estat 30 anys embutxacant-se diners sense que ningú li enxampés? Doncs tapant boques amb bitllets.
Publica un comentari a l'entrada