25 de febrer de 2010

El puto fax


El fax és un invent que quan va apareixer, fa quaranta anys, devia ser la bomba. Fots un paper per un aparell i el paper s'imprimeix allà on tu vulguis del món mundial, uala uala! Però és innegable que aquest peazoinvento ha estat superat pels esdeveniments. On hi hagi un escanegat enviat per e-mail el fax no té res a fer.

Doncs malgrat aquesta antigor, aquesta incomoditat i el sorollet odiós que fa quan es connecta, el fax es nega a morir, i hi ha molta gent que no el deixa morir. Aquests dies que estic remenant paperassa per diverses coses, estic fart de sentir: "envia-m'ho per fax". Per fax? I no prefereixes que ho gravi a martell i escarpa en una llosa i t'ho enviï pel correu de quàdrigues?

Què té el fax que no s'accepta la seva obsolescència i se li van permetent més i més anys de vida? Cop de mall al puto fax, home!

5 comentaris:

XeXu ha dit...

Recordo quan era molt petit que mon pare m'havia portat a la seva empresa i feien servir un sistema que es deia telex. Ell deia que allò estava morint per culpa del revolucionari fax. Després de tenir molts anys fax a casa, i arribar a odiar-lo pel sorollet i la seva estranya relació amb el telèfon, em trobo que a la feina hem de passar sempre les comandes per fax, i em fa una gràcia... ja és ben bé que som molt puristes per algunes coses, i per altres no tenim cap ganes d'evolucionar.

mafalda ha dit...

Si n'hi ha de llocs -empreses- que encara funcionen amb fax! Si t'hi fixes, quasi totes les companyies de telèfon -ja sigui fix o mòbil- et demanen que els enviïs un fax per donar-te de baixa. Jo l'últim que vaig enviar va ser a Sanitas -ja saps perquè- i ho vaig fer via Correos-online, ja que volia que fos un burofax.

Txisky ha dit...

Per donar-te de baixa d'una empresa aviat et demanaran senyals de fum...
I els Kabrons només amb trucar-te i sense cap signatura ja en tenen prou per fer la portabilitat!.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

fent una ullada al teu blog
salutacions des de Reus

Clidice ha dit...

home, el fax és la formula que fan servir els analfabets digitals per a comunicar-se, pobrets! :)