24 de novembre de 2009

Ping Pong


Ara fa uns mesos vaig rebre una trucada d'una teleoperadora sudamericana. Quan ja estava a punt de penjar, vaig sentir de resquitllada que em trucava de la meva companyia, i vaig ser a temps de recuperar la comunicació. La noia m'oferia un servei anomenat Números Plus. Gràcies a aquest servei, podia triar fins deu números mòbils de la mateixa companyia que tinc contractada pel fix. Pagant un euro mensual per cada número podia trucar gratis del meu fixe a aquests mòbils i d'aquests mòbils al fixe. Com que tenim dos mòbils amb aquesta companyia, vaig acceptar.

Tot ha funcionat correctament fins fa dos mesos. A la factura del mòbil m'han facturat les trucades al fixe. Vaig comprovar que la factura de fixa era correcta. M'estaven cobrant l'euro mensual per número i m'estaven cobrant les trucades del fix als mòbils a 0€, per tant, el problema era de la facturació de mòbils.

Vaig trucar al telèfon d'informació de mòbils i em van dir, de força males maneres, que aquest era un servei del fixe i els havia de trucar a ells. Així ho vaig fer. Els del fixe em van dir que ells ho tenien tot correcte i que, com jo ja havia suposat, el problema era de facturació de mòbils. Vaig tornar a trucar a can mòbil i em van tornar a dir, de nou de males maneres, que en un servei que no oferien ells no em podien ajudar. Vaig insistir que ja havia trucat a can fixe i em deien que ho havien de solucionar a can mòbil. Pràcticament em van penjar el telèfon. Vaig tornar a trucar a can fixe, i una noia molt amable va estar fent comprovacions una bona estona, i em va dir, de nou, que tot estava correcte, que ells ho tenien tot en regla, que la seva part del servei s'estava fent correctament i que els marcadors del servei estaven activats. Vaig tornar a trucar a can mòbil, i com no, amb molta mala educació, em van tornar a dir que allò no era cosa seva. Fart d'aguantar tonteries, vaig demanar que em passéssin amb un superior, però, vès, era dissabte, i el superior no hi era. Havia de trucar el "dia lunes". Si tots els de can mòbil fins al moment havien estat mal educats, aquest darrer es va emportar la palma. Un malparit desagradable a qui només li va faltar insultar-me. Abans de penjar, vaig demanar-li el número d'operador, i la conversa posterior va ser literalment aquesta:

- No tenemos número de operador, y si lo tuviera, tampoco se lo daria. - Com? Que fort!! -.
- Pues dame tu nombre.
- Alejandro Rbrjjr, ya se lo he dicho antes.
- Si pero es que antes tampoco te he entendido, repítelo, por favor.
- Alejandro Rebgrjr.
- Puedes decirlo más claro, por favor?
- Alejandro Rebecar!!!
- Vale, gracias, adios.

Ahir havia de tornar a trucar per parlar amb algun suposat superior, però estava cansat. Molt cansat. Així que fins avui no començaré a jugar una nova partida de ping pong, en què jo, sóc la pilota.

Per cert, una atenció al públic tan penosa ha de quedar al descobert, així que us faig avinent que la meva companyia és aquesta:

5 comentaris:

C.E.T.I.N.A. ha dit...

Movistar?

Dani R. ha dit...

Buff. Si la teva companyia és la de la foto no hauria d'existir el "can mobil" i el "can fixe". Tot és el mateix ¿?

Has intentat verificar l'estat del teu servei a través de la web de clients?

http://clientes.orange.es/

Apa... ja podeu començar a rajar de les operadores a gust.

DooMMasteR ha dit...

És per donar-se de baixa ipso-facto!
Malparits!! Sembla que no recordin qui paga i qui és el client!

Albert B. i R. ha dit...

Molt subtil... però bé, crec que en l'aspecte d'atenció la públic poca diferència hi ha entre companyies.

kpitana ha dit...

Es molt fàcil quant tornis trucar ha de dir.
- Em vull donar de BAIXA ara mateix HE DIT!!!
i ja veuràs Funciona..

i la companyia aquesta és una mier