http://instagram.com/14_puji YouTube

20 d’octubre del 2009

Ara sí que van mal dades


Fa ja molts mesos que la ballem. Primer era una desacceleració, després obertament crisi. Van seguir les fallides de bancs i empreses i els acomiadaments massius. Però fins ahir no ens vam adonar com en van de mal dades. Freixenet va fer públic que, per primer cop des de que fan anunci de Nadal, és a dir, des de que hi ha televisió, repetiran el mateix anunci de l'any anterior. Això sí que és un símptoma de crisi! Com a mínim el gest honora l'empresa, que ha preferit ser austera amb la publicitat abans que carregar-se la meitat de la plantilla.

Encara que corre un altre rumor, i és que el publicista havia decidit fer cas als Mojinos Escozíos i els havia fitxat per aquest any, però vistos els resultats han suspès l'anunci, i l'excusa de la crisi els ha anat com anell al dit.

5 comentaris:

Dani R. ha dit...

Maaaaaaarketing... un 10 pels encarregats de la imatge corporativa de Freixenet.

Pensa que aquesta gent ha d'aconseguir que, en un entorn de crisi, la gent continuï comprant un article de "semiluxe" com és el cava. Alinear-se amb la situació i fer-se sensibles al moment que estan passant les famílies genera un efecte d'empatia i de simpatia cap a la marca. Com el que has sofert tu.

Es cert, demostren sensibilitat per la situació actual, però per que els resulta una estratègia beneficiosa. Chapó si això els ajuda a mantenir les vendes.

Josep ha dit...

Sense gastar ni un cèntim han aconseguit que la gent parli de l'anunci. Uns cracks.

Unknown ha dit...

El videoclip dels Mojinos és magistral. Me'ls imagino vestits amb prendes daurades i m'esgarrifo...

Gerard Agudo ha dit...

El vídeo dels Mojinos ja ja ja ja ja

Dani segurament hi ha de les dos coses, ara mateix és una bona campanya de Marketing fer actes d'austeritat però altres que tindrien la oportunitat també d'aprofitar-ho no ho fan.

Sergi ha dit...

Doncs què vols que et digui, seria un toc diferent per la marca, que sempre és molt nyonya. Ja podrien espavilar. Però si es tracta de la primera versió, aplaudim-los.