tag:blogger.com,1999:blog-28262935.post8815767124175601733..comments2023-09-16T12:57:22.395+02:00Comments on La cullerada: Ara sí que van mal dadesPujihttp://www.blogger.com/profile/07827334303161677689noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-31322178451711961852009-10-20T19:58:12.212+02:002009-10-20T19:58:12.212+02:00Doncs què vols que et digui, seria un toc diferent...Doncs què vols que et digui, seria un toc diferent per la marca, que sempre és molt nyonya. Ja podrien espavilar. Però si es tracta de la primera versió, aplaudim-los.Sergihttps://www.blogger.com/profile/08735151452501299430noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-7258707531060532072009-10-20T15:40:21.513+02:002009-10-20T15:40:21.513+02:00El vídeo dels Mojinos ja ja ja ja ja
Dani segura...El vídeo dels Mojinos ja ja ja ja ja <br /><br />Dani segurament hi ha de les dos coses, ara mateix és una bona campanya de Marketing fer actes d'austeritat però altres que tindrien la oportunitat també d'aprofitar-ho no ho fan.Gerard Agudohttps://www.blogger.com/profile/01612689807176423358noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-49963854750911165162009-10-20T14:22:10.922+02:002009-10-20T14:22:10.922+02:00El videoclip dels Mojinos és magistral. Me'ls ...El videoclip dels Mojinos és magistral. Me'ls imagino vestits amb prendes daurades i m'esgarrifo...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03550846654214583120noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-59556841004864844242009-10-20T10:20:40.047+02:002009-10-20T10:20:40.047+02:00Sense gastar ni un cèntim han aconseguit que la ge...Sense gastar ni un cèntim han aconseguit que la gent parli de l'anunci. Uns cracks.Josephttps://www.blogger.com/profile/02905121950203878760noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-32541409376761033652009-10-20T09:47:43.042+02:002009-10-20T09:47:43.042+02:00Maaaaaaarketing... un 10 pels encarregats de la im...Maaaaaaarketing... un 10 pels encarregats de la imatge corporativa de Freixenet.<br /><br />Pensa que aquesta gent ha d'aconseguir que, en un entorn de crisi, la gent continuï comprant un article de "semiluxe" com és el cava. Alinear-se amb la situació i fer-se sensibles al moment que estan passant les famílies genera un efecte d'empatia i de simpatia cap a la marca. Com el que has sofert tu.<br /><br />Es cert, demostren sensibilitat per la situació actual, però per que els resulta una estratègia beneficiosa. Chapó si això els ajuda a mantenir les vendes.Dani R.https://www.blogger.com/profile/11146422491785961361noreply@blogger.com