http://instagram.com/14_puji YouTube

11 de juny del 2009

Majoria absoluta


Han passat les eleccions europees, i com ja vé sent habitual, la victòria se l'ha emportat tothom. No hi ha cap partit que faci una lectura negativa. Però ningú parla de l'autèntica vencedora d'aquestes eleccions. És una vencedora per majoria absoluta. Ni més ni menys que un 54%. En molt poques eleccions es donen victòries per un 54%, en canvi, cap partit ha reconegut aquesta victòria, cap portaveu ha parlat del 54% de persones de l'Estat Espanyol que han optat per una de les següents opcions (o diverses a l'hora):

  • Me la bufa europa

  • Me la bufa la política perquè feu el que feu sempre guanya la banca

  • Per un cop que tenieu l'ocasió de construir una nova institució des dels fonaments, heu fet la mateixa merda de sempre

  • Crec en una Europa unida més forta i més eficaç, però esteu fent just el contrari d'això

  • Estic fart que utilitzeu les europees per fer plebiscits i lectures locals. Jo voto el que voto pels meus raonaments, no pels que fareu vosaltres després a la vostra conveniència

  • Si tant creieu en Europa no em proposeu candidats escombreries com Maleni o Mayor Oreja (per citar els casos més escandalosos), desferres polítiques o experiments amb gasosa.

  • Estic fins la punta de la fava de la classe política ridícula i mediocre, munteu-vos la festa de la democràcia vosaltres que jo me'n vaig a la platja

Jo vaig anar a votar, i com els últims cops, busco una candidatura que em faci el pes, però que no surti per la tele, almenys visc en la ignorància i no sé quin idiota he votat, i com jo, també ho van fer un 5% dels qui van votar. Guardeu en vídeo les declaracions d'aquests pamplines que tenim per polítics, perquè si un dia es fan judicis a pallassos mentiders, seran proves per penjar-los dels ous a la plaça gran de Brussel·les.

1 comentari:

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Al final, si arrriba el dia que només voten quatre, potser ens guayaran las el.leccions els del Partit Humanista!!! T'imagines, governats per una secta?