Quantes vegades ens queixem del setge publicitari al que estem sotmesos? Quantes vegades critiquem les trucades a hores intempestives de comercials agressius? Quantes vegades ens preguntem d'on treuen les nostres dades? Dissabte vaig assistir a una recollida massiva de dades per utilitzar en publicitat d'aquest tipus. Al centre comercial Diagonal Mar hi havia muntat aquest xiringuito que veieu a la foto, amb l'excusa de la promoció turística de Dubai, però sospito que el patronat de turisme de Dubai, poc tenia a veure amb la campanya. Es tractava d'un sorteig, gratuït i sense condicions. El premi era a escollir entre conduir aquest mercedakos sense cost durant un any o 15.000 eurus. Només calia omplir una butlleta amb nom, adreça i telèfon. Al costat del camp telèfon un missatge recalcava: "Éste es tu número de la suerte". A la capçalera de la butlleta, una llarga frase en lletra ben petita deia que les dades podien ser usades pels organitzadors de la promoció i per tercers, i que ni el sorteig, ni cap d'aquelles bases es podien recórrer davant de cap tribunal. Per si a algú li podia quedar algun dubte de quina era la fi d'aquell sorteig, a part de les dades personals, en primera línia, hi havia una pregunta: "¿Está usted satisfecho con su factura de la electricidad?". Una hostessa em va animar a omplir la butlleta: -No te gustaria conducir este coche? -. I jo vaig pensar que no canviava la tranquilitat de la meva llar per una probabilitat entre 5.000 de conduir un mercedakos durant un any de merda.
Cadascun del munt d'idiotes que omplien la butlleta com posseïts i la ficaven per l'obertura de la finestreta del cotxe amb l'esperança de conduir-lo, rebran en els propers dies una trucada d'un sudamericà emprenyat que li dirà: - Si cambia usted a Iberdrola le ofressemos un descuento del 20% en su factura durante los tres primeros meses y bla bla bla... -. I el subjecte en qüestió penjarà disgustat el telèfon dient: -Qué pesats! D'on deuen haver tret les meves dades!?-. Definitivament la gent és idiota.
Cadascun del munt d'idiotes que omplien la butlleta com posseïts i la ficaven per l'obertura de la finestreta del cotxe amb l'esperança de conduir-lo, rebran en els propers dies una trucada d'un sudamericà emprenyat que li dirà: - Si cambia usted a Iberdrola le ofressemos un descuento del 20% en su factura durante los tres primeros meses y bla bla bla... -. I el subjecte en qüestió penjarà disgustat el telèfon dient: -Qué pesats! D'on deuen haver tret les meves dades!?-. Definitivament la gent és idiota.
12 comentaris:
Podríem afegir (sense por a equivocar-nos) que cap dels idiotes conduirà mai el Mercedakos per que el sorteig no es produïra mai.
produirà, volia dir
això és com la gent que es queixa que rep spam i està apuntada a totes les newsletter del món internet.
i com m'agradaria tenir el telèfon personal d'algun d'aquests sudamericans que treballen a vodafongs. Coneixeria el dolor...
Molt bon post. L'enviaré als meus companys de feina idiotes.
La massa és idiota. Segur que sense cotxe la gent, només de veure hostesses i gent omplint butlletes, de cap hi anirien.
Jo també copiaré el post i l'enviaré als meus amics, i els diré que el reenviin al seus, però que no esborrin les adreces de correu electrònic...
No, espera, millor crearé un grup al Facebook per fer un concurs a veure qui té el número de mòbil més guai del mon mundial...
Boníssim, Puji!
Cert, Puji, tant cert com que el sorteig segurament no será ni davant de notari i, de fet, no serà perquè no se celebrarà mai!
Mooooolt idiotes...i pensar que tots hem caigut alguna vegada en aquests paranys... Sort que ja estem escaldats. Petonets Puji!
He tornat! Dilluns post toledano. Quin fart de menjar i beure!
Tens tooota la raó!
Després la gent es queixa de si li envien spams o el truquen a hores intempestives i segur que a la butlleta han omplert la casella que diu "a que hora esta usted en casa?" !!!
Publica un comentari a l'entrada