http://instagram.com/14_puji YouTube

20 d’abril del 2009

Operació bikini

Si una paraula defineix el meu físic, aquesta és "gran". Sóc molt gran. Quan en Pumares va dir allò de Este tio es muy grande, parlava de mi. Estic fet de tal manera que el meu índex de massa corporal, rarament baixa de trenta, però com que sóc molt gran, això no m'havia preocupat mai.

Darrerament, però, el meu volum havia superat tots els límits, i molt al meu pesar, havia de prendre decisions dràstiques. Aprofitant que la tele no para de donar la pallissa amb la maleïda operació bikini, he iniciat una mena de vaga de fam orquestrada per la meva dona i recolzada per tota la família en què les úniques ingestes que faig consisteixen en coses verdes, ínsipides carns blanques a la planxa, algun iogurtet i quantitats ingents de tè vermell. L'únic que no em fa deixar el món dels vius, en un estat de depressió sense precedents, és que vull saber com acaba Lost, i l'esperança que em dóna el fet que en només una setmana he perdut dos quilos.

Si en les properes setmanes veieu un descens en la qualitat dels posts, no m'ho tingueu en compte, és que la glucosa no m'acaba d'arribar al cervell.

7 comentaris:

Mikel ha dit...

pero tiu!!! si a la foto has quedat la mar de be!!

Unknown ha dit...

Menys nivell és possible? Mare meva...

Per cert, aquesta setmana no emeten cap capítol nou de Lost... te cagas!!!!!!

Molts ànims en la lluita contra l'IMC!

Valero Sanmartí ha dit...

No l'acompanyo en la carestia d'aliments però sí en la de Lost. Ànims! Ja queda menys pel següent capítol i, per sort o per desgràcia, pel final de temporada.

Ferran Porta ha dit...

Au, no ploris tant, que aquestes coses verdes en realitat són prou bones!

Sort que per ara no m'he de prendre cap decisió dràstica, perquè no sé de què va Lost.

Ànims.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Et recomano el métode Arguiñano: CLM(comer la mitad). I fer esport. Eficàcia demostrada.

Abogadaenbcn ha dit...

qué bé, fem règim junts, jo amb el meu queixal de merda només prec purés i agua... Ens quedarem ben primets ja veuràs.
Clar, que jo en tres setmanes perdrè uns 10 kilos de cop ejje

Miki ha dit...

Coi molt anims puji!

Es una cosa que he intentat varis cops i no he aconseguit mai fer. i mira que ho proposava amb serio!.

Si has perdut 2 kg ja es mes de lo que jo puc fer, felicitats!.