http://instagram.com/14_puji YouTube

14 de gener del 2009

M'he quedat pàl·lid



Fa uns dies, algú va publicar en algun dels milers de blogs que visito, un vídeo de Cristina Rosenvinge, i em va venir a la memòria aquest vídeo-clip. Quan el vaig veure tenia disset anys, i vaig pensar que després del seu infumable pas per Álex y Christina, la noia se n'havia sortit prou bé. La cançó em va agradar i el vídeo em va semblar bo, i a més em va impactar perquè està filmat a l'estació de Plaça Catalunya dels Ferrocates, que en aquella època jo freqüentava bastant.

Així que l'he buscat al Tubo per compartir-lo amb tots vosaltres, i m'han caigut els ous a terra. El vídeo és dolent de collons, els recursos d'il·luminació són quecos, els pàjarus que passen per davant del grup com si anéssin per l'estació sempre són els mateixos i l'edició és lamentable. Pel que fa a la cançó, jo només era capaç de recordar la tornada. Ara ja sé perquè. Les estrofes són horroroses, en música, en lletra i en interpretació.

Total: que jo sí que m'he quedat pàl·lid quan he vist les males passades que fa la memòria i el mal criteri que tenia als disset anys.

8 comentaris:

Jordi ha dit...

Això ho fa el pas dels anys i les noves tecnologies!! Passa igual amb la roba: mira fotos de fa deu o quinze anys. Per flipar!!

De totes maneres ànims, que el món no s'atura aquí!! jejeje

Josep ha dit...

Ehem... d'això... com t'ho diria... I no serà que el que et molava era la noia? Ai, adolescent pakhilleru!!

Charlie ha dit...

Ep! però encara és millor que els de Tunnel of Love, Romeo & Juliet i Skateaway!

Anònim ha dit...

Això per desgracia, passa amb tot que ho recordem potser millor de lo que es.

Jo m'he vist el escurço negre, els joves, i altres series ara, i tot i que m'agraden, les recordava bastant millors.

Hi ha coses que millor no tornar a veure i que tinguis un millor record a la memòria.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Home, aquesta els mérits d'aquesta noia mai han estat musicals. Està bona i prou. I si ha fet carrera suposo que serà per que deu ser filla algú...

zel ha dit...

Jejejeje, coses de la vida nano, fot molt, però molt i molt veure com endolcim els records, t'imagines com deu ser amb els/les ex????

Clint ha dit...

i va acabar cantant amb els Sonic Youth...quin ritme aquests!

Mikel ha dit...

a certes edats es millor no tenir criteri jejeje