http://instagram.com/14_puji YouTube

10 de gener del 2008

Blog solidari

Abans de festes em va arribar per diverses bandes el premi-meme del blog solidari. El primer que vaig pensar va ser: i el meu blog què collons té de solidari? Que jo sàpiga, al meu blog no ens agafem de les mans i cantem l'amic meu. Però donant-hi voltes, un s'adona que en el fons bloguejar és un acte de solidaritat. Quan llegeixes blogs en prens alguna cosa, i et solidaritzes amb l'autor, i quan escrius al teu blog no fas més que compartir les teves idees, les teves experiències, anades d'olla i collonades en general. Així que sí, que vale! que el meu blog és solidari, sí senyor.

Però això és un premi-meme, així que ha de continuar la cadena amb set blogs solidaris més. Aquí van els meus premiats:


Catalanet.cat. És un blog que ens avança novetats sobre mitjans audiovisuals, i per posar un exemple va compartir amb nosaltres l'anunci de Sony dels conillets de plastilina o el de la baralla al metro amb mòbils Motorola molt abans que sortíssin per la tele.


Abogada en Barcelona. Una abanderada contra les injustícies, si cal, farà servir el codi civil com a arma arrauxadissa, una lluitadora nata!


Vides Perres. La Rituslee comparteix amb nosaltres experiències gatunes, estats anímics i sensacions, però també escalades, esquiades, bicicletades i caminades. Si llegeixes Vides Perres ja no al que vagis al gimnàs. Ah! Posats a compartir, també comparteix connexió a internet amb un veí (pagant el veí, és clar!).


The Berlin Chronicles. En Ferran ha pres la decisió d'anar a viure a Berlín, i també ha pres la decisió d'explicar-nos-ho. Si voleu conèixer Berlín sense haver-hi estat mai, aquest és el vostre blog.


CONTRAcorrent. És el blog solidari per excel·lència. La seva campanya per posar una màquina de cafè de comerç just i la seva lluita contra Nestlé (entre molts d'altres) ha passat als anals de la història. Últimament, en David el té una mica abandonat, a veure si aquest premi li fa posar les piles.


Le Poll que vu vulé (i mai no es va atrevir a preguntar). En Modgi té un blog fresc, original i estrany, vaja, que està com una regadora. Comparteix surrealisme en estat pur, i compartir surrealisme és una mica surrealista.


Wax on, wax off. Un altre que explica les seves vivències a l'estranger. Encapçalat per la figura impertèrrita del senyor Miyagui, en Flanagan va viure a Londres i ens va explicar les seves tribulacions en una ciutat més rara del que ens pensem, en una casa encara més rara, amb ratolins torrats (literalment) i inquilins encara més torrats (figuradament). Ara ja torna a viure a Catalunya, però segueixen passant-li coses rares. No serà ell?


Au! Ja teniu fenyeta! Una abraçada solidària a tots/es.

8 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

Oi tant que es solidari el teu bloc, començant per que es solidari amb el medi ambient :-)

Felicitats!!!!!!

Anònim ha dit...

Sniff..Sniff... em cau la llagrimeta...d'emoció! jejje... tot un honor formar part de la teva llista de Blogs solidaris... i en el primer lloc!!!! Suposo que és per coses com aquestes és pel què seguim endavant amb el bloc.

Un abraçada nen!!!! ;)

Ferran Porta ha dit...

Jaarl! M'agenollo als seus peus i agraeixo, amb un posat ad hoc, el nomenament. M'hi poso demà mateix. I...

Merci! / Dankeschön! :-)

Clint ha dit...

si els "hipiosos" de la blogosfera no fóssiu solidaris...aniríem arreglats!

PD-m'estic fotent un fart de rumiar!

mossèn ha dit...

enhorabona !!! ... per cert, amb tantes mans vora el foc ... com va acabar la jornada ??? ... salut

Rituslee ha dit...

Uaaalaaaa!! Gràcies Puji, tot un honor, de veritat de la bona. M'has d'explicar com enganxar-me el logo solidari a Can VidesPerres.
Petonassu.

Flanagan ha dit...

No sóc jo, és la resta del món.
I gràcies per la menció, ostres tu, no se en que gastar-me els calers del premi.
Ah, i a mi també m'anirien bé instruccions de com enganxar el logo molongui ;)

Puji ha dit...

Flanagan, envia'm un correu a poblenow_rangers@yahoo.com i et reenviaré el ,ail que li vaig enviar a la rituslee.