http://instagram.com/14_puji YouTube

17 de maig del 2007

El futbol és així

En els darrers dies no he amagat en cap moment que volia que l'Espanyol guanyés la UEFA, però sempre ho he dit des de la distància que dóna ser seguidor d'un altre equip. Ahir a la nit, els pericos van demostrar que estan al nivell de molts equips europeus, en qualitat futbolística, i sobretot en entrega. El partit va tenir dues parts. La primera, fins que expulsen Hurtado. Fins aquell moment, l'Espanyol fa un futbol molt millor que el del Sevilla, i remunta un gol en contra que arriba en la primera aproximació que fa el rival. L'expulsió trenca l'Espanyol tàcticament i anímicament, però lluny d'enfonsar-se, els pericos s'inflen i defensen amb dents i urpes un partit que és seu, i remuntant un segon gol quan l'equip no s'aguanta els pets, demostren que tenen els collons més grans que el cavall d'Espartero. Ja voldria jo la meitat d'empenta en alguns capullos del meu equip. No puc deixar d'esmentar el valor de Valverde en fer canvis polèmics, però al meu parer totalment encertats. Al final, els penals són una loteria, a vegades es guanya i a vegades es perd, no hi ha rival petit, el futbol és així, i deu mil tòpics futbolístics de merda, que sempre acaben sent veritat.



Si amb tot el que he dit no n'hi ha prou, els meus amics pericos han de saber que poden anar pel món amb el cap ben alt i ben orgullosos del seu equip, encara que algun fill de puta aprofitat els hagi deixat tirats a l'aeroport.

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Mala sort, periquisme! Hauran d'esperar 20 anys més o mica en mica aquest dissortat Club se n'anirà sortint? M'ho vaig mirar a molta distància, la veritat (és que em vaig posar molt lluny de la tele, vull dir).

Unknown ha dit...

Lo dicho a Can Geri... a mi també em va saber molt greu que l'Espanyol perdés. Per trajectòria en la competició, per testiculina i per èpica havien de guanyar, cony.

Gerard Agudo ha dit...

Doncs si.

Van fer una gran final, èpica si s'escau però ja us ho dic uns penals en una final de uefa i una samarreta de l'Espanyol pesaran tota la vida.

Txell ha dit...

Quins nervis vaig passar!!!! I quin pes em vaig treure de sobre!!! :P

David ha dit...

Empenta, valor, nivell futbolístic... però res!
Una final no la guanya això. I la història recordarà el Sevilla com a guanyador de 2 UEFES seguides.
Tot això és el que diem del Barça quan la caga i ells se'ns enriuen a la cara...

Gens de greu i gens de pena. Què he de sentir jo per un club que odia a mort el meu?
I que es preparin a Can Barça que encara ens hauran de fer el passadís!!!!
A cagar!

Anònim ha dit...

Gràcies pel post. Estic orgullós però cabrejat per l'estafa.

Otger Cataló ha dit...

Amb la línea d'opinió d'en David, ni pena, ni òsties, bufandes anticulés, banderes amb el toro i l'agermanament amb els Ultra Sur (Español: Mucha Suerte en Glasgow)fa que aquest equip es fagi insuportable, a més a més, el Sevilla és millor equip i va guanyar el millor.

Clint ha dit...

I això de la UEFA que és? jejeje

putu juanderamos...

Anònim ha dit...

Doncs mira que jo també sóc del barça, i també volia que guanyés l'espanyol.
No tots els periquitos odien el barça, ni tots són fatxes. Com a tot arreu, hi ha de tot. És més, al Camp Nou no hi ha banderes amb el toro perquè hi ha com un pacte no escrit, no perquè no hi hagi ningú que no se la senti com a seva. No siguem generalistes.
A mi em va saber molt de greu que perdé l'espanyol.

Anònim ha dit...

Com a barceloní (i culé) ahir vaig vibrar amb el partidàs de l'Espanyol. S'ha de ser molt miserable per alegrar-se de les desgràcies dels altres. Per molt que us volgueu excusar en las mateixes miséries dels altres.

Sou tant miserables com aquells que critiqueu. Patétic!!!

David ha dit...

Anònim: Res de miserables!
Mai he insultat a ningú per res relacionat amb el futbol (cosa que em sembla fas amb mi sense coneixe'm!)
Senzillament,no sento RES per l'Espanyol. RES, ZERO, NUL, BUIT...
i no m'agrada aguantar els que sí que senten alguna cosa.
He de ser miserable per això?

Charlie ha dit...

Feia temps que no veia un partit sencer, i la veritat és que vaig gaudir molt més que amb uns quants del "meu" equip.
Això sí, també he de dir el mateix que diria si l'hagués perdut el Barça: -Molt orgull molta polla, però la copa se l'emporta l'altra.

Bachi ha dit...

Jo també volia que guanyessin els pericos perquè el sevilla aquest fot una ràbia... començant per l'idiota del Del Nido! Mereixien perdre perquè anaven completament de sobrats... a vegades em recordaven al Barça, negativament, es clar.

Anònim ha dit...

Vale, tot això està molt bé, però al final qui coi va guanyar, els de vermell o els altres?

Petitabruixa ha dit...

Em va saber tan greu... El pare, perico, ves estat tan content i jo! i el brother, trucant-me cada cinc minuts desde Barcelona i la mama...cridant com una boja al menjador de casa que la sentia de fons...

No ha pogut ser, però va ser genial..Em va semblar tan emocionant que quasi sentia l'olor de la gespa mollada.

Esperaré 18 anys més;-)

Petitabruixa ha dit...

Per cert, la meva familia durant molts anys va tenir dos seients al Barça i dos a l' Espanyol i erem d'ambdòs equips... I no era pas incompatible!!!

Desprès quan el Nuñez va convertir el club en un meganegoci, el pare i el germà van deixar els del Barça..Ja no era ni el mateix ambient.

Pero, mai, mai, a casa hem odiat al Barça. S' ha d'estar malalt, dic jo. primer per odiar, desprès per odiar a un equip de futból.
Al capdavall és un esport, i..per què hauríem d'odiar-lo?

En fí..haygentepatópuntocom.

Candela ha dit...

conelbiribiribiriconelbiribiribaaaa

Puji ha dit...

Àirum, no sé com acabarà, però de momen estan en ascensió clara.

KAnu, el futbol és així.

Gerard, són les coses que un club ha de ser capaç de treure's de sobre.

Txell, haurien estat inaguantables una temporada, però reconeix que s'ho mereixien.

David, tens molta raó, però tot i això, jo ahir estava amb ells.

Òscar, jo estaria més emprenyat per l'estafa que per haver perdut.

Puji ha dit...

Elemental querido Charlie.

Edu, i preferies el Sevilla? Que vols que et digui...

Clint, que asqueros és le Juande. I ara a sobre és un màrtir de la violència esportiva. Hay que joderse.

Valqui, no sé si és el teu primer cop, però per si de cas, benvingut a la cullerada. Absolutament d'acord amb tu .

Anònim, tens raó, però entenc molt bé el que diuen per aquí, perquè alguns pericos poden ser molt agres.

Bachi, el del Nido el que es mereix és anar a la presó, i sinó tiempo al tiempo.

Petita bruixa, una llàstima. Un petó volador de consolació cap a Alhaurín, on aviat tindreu un nou veí: del Nido.

Zinc, els de vermell sobrats de merda.

Candela, un cop més, perdó pels posts de futbol. Guapa!

Rituslee ha dit...

al final quan tots bramaven em van fer una mica de pena -si què passa, ho reconec... una té el seu corassonset

Metamorfosi ha dit...

A mi em va saber molt de greu pels pericos... quasi se m'escapen les llàgrimes quan els vaig veure tan desolats.

Espero que no hagin d'esperar tants anys una altra vegada per treure's l'espineta.

Salutacion Puji... i un petonet, que fa dies que no te'n faig cap! ;)

Mikel ha dit...

Els penals son una loteria. (aixo ho dic mes que res per emprenyar a l´Oriol)
Sobre la resta....com deia en Luis Aragones , la Uefa?? que coño es la Uefa...una competicion para peder dinero , aqui lo unico que val es la xampions.

Puji ha dit...

Rituslee, corassonset? Amb les caminades i bicicletades que fas deus tenir un peasso cor com un motor de quatre temps.

Metamorfosi, Quan has passat pel mateix, entens aquests sentiments. Pobra canalla. Un petonet també per a tu.

Mikel, sabia que series radical! ja ja.