http://instagram.com/14_puji YouTube

29 de juny del 2006

La gent no escolta

Tenim un problema greu. No escoltem. Fa dies que m'hi fixo i he vist que cadascú va a la seva i ningú para atenció ni als altres ni al seu voltant.

Aquest greu dèficit d'atenció és a tots els estrats de la societat, des dels nens a les escoles fins la classe política.És un problema que tenim tots, però sobretot els que s'omplen la boca amb la solidaritat. La solidaritat comença escoltant. Tot a la vida comença escoltant.

ESCOLTEU HÒSTIA!

PD: El post d'avui és una mica paranoïc, però avui m'he llevat així...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs sí que estàs un pèl paranoïc sí, però els teus motius tindràs.

Anònim ha dit...

Moltes vegades és el soroll que ens envolta el que no ens deixa escoltar. Recordeu quin va ser l'últim moment de silenci que heu gaudit?

Som una societat sorollosa.

Anònim ha dit...

Els experts diuen que hauriem de dedicar a escoltar un 70% i parlar un 30%. Per això tenim dues urelles i nomès una boca!

Anònim ha dit...

Posats a paranoïar, caldria diferenciar entre escoltar i sentir.
Sento la tele, la dona, el soroll, etc... però escolto ben poques vegades. Potser es perque parlem masses vegades sense dir res?...

Anònim ha dit...

La gent no escolta, és cert, però encara llegeix menys

Puji ha dit...

Hòsties! Jo que em pensava que estava paranoic, i resulta que em doneu força la raó!