http://instagram.com/14_puji YouTube

22 de novembre del 2012

No voldria esquitxar


Ja fa dies que no escric i no és perquè no tingui res a dir. Només és que em vaig proposar no escriure sobre política durant aquesta campanya electoral tan especial. I la veritat és que és una sort, perquè si hagués d'escriure un post seria tan llarg que ningú el llegiria, i a més, no tinc temps ni ganes per escriure'l.

A veure si la setmana que ve, un cop tinguem el resultat d'aquest batibull, puc ordenar pensaments i escriure un post prou sintètic per a que sigui llegible. Espero que sí, perquè amb tot el que em bull al cap, qualsevol dia d'aquests m'explota. Aparteu-vos que no voldria esquitxar.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquest cop estic seguint la política més que mai, si haguéssim de comentar cada declaració absurda, ofensiva o poc creïble que sentim, no pararíem en tot el dia. A veure què en surt d'això, em fan més por que una pedregada.

nilex ha dit...

Crec que aquestes eleccions fan por a mooooltes persones... i justament per això, per la incertesa que generen, per la importància que poden tenir (si nosaltres volem), crec que val més la pena que mai seguir-les.
Ens posarem l'impermeable, si convé, però et llegirem!!

Anònim ha dit...

i després del 25 també serà més fàcil dir: Ja sabia jo que aquests pujarien i aquests baixarien...