22 de desembre de 2011

Televisió per fibra



Aquest estiu se'm va espatllar la tele petita de l'habitació. Vaig pensar: "calla que encara deu estar en garantia". La garantia era de dos anys, i mirant la factura vaig veure que feia dos anys i un mes que l'havia comprat. Començàvem bé. Com que tampoc la fèiem servir massa, van anar passant els dies, i no fa pas gaire vaig trucar a atenció al client de Samsung i em van adreçar al Servei Tècnic, uns senyors anomenats Center-SAT.

Vaig trucar, i un senyor una mica brusc, però dins la correcció, em va dir que la portés i em farien un pressupost sense compromís, o sigui que, exàctament el dia 30 de novembre, la vaig portar cap allà. El mateix senyor, una mica brusc, però dins la correcció, em va dir que ja em trucarien per donar-me el pressupost. 

Dotze dies després, el 12 de desembre, em van trucar per donar-me el preu. S'havia de canviar la placa base, més la mà d'obra i l'IVA, pujava més de 150€. Esgarrifat, vaig dir que m'ho pensaria i ja els diria el què. No em va costar massa pensar-m'ho. 150€ per arreglar una tele que me'n va costar 190€? A fer punyetes. Enlloc de trucar per dir que no volia arreglar-la, vaig pensar que passaria a recollir-la directament. I ja sabeu què passa, un dia surt una cosa, un altre dia t'emmerdes amb una altra, i va passar una setmana. Just una setmana després, el 19 de desembre, estava conduïnt cap a can Center-SAT quan em va sonar el mòbil. Eren ells. El senyor era el mateix, però la brusquedat s'havia incrementat, i aquell rastre de correcció començava a tendir a zero:

- Tenemos aquí su tele. Quiere que la reparemos o no?
- Doncs miri, no. Precisament ara estic venint cap aquí per recollir-la.
-Ahora???? Ahora no la puede recoger! Estabamos esperando que nos dijera algo y la tele está aquí demontada esperando, o sea que no venga que no se la podrá llevar.
-Val, val. doncs ja passaré a recollir-la un altre dia.
-Vale, pues. Adiós!

- Collons, quina mala llet -, vaig pensar, i vaig encaminar-me cap a casa.

Ahir, dimecres, 21 de desembre, tenia planejat anar a Center-SAT tot sortint de la feina. Quan estava sortint per la porta de l'oficina, em van trucar. El mateix senyor malcarat:

- Tenemos aquí su tele.
- Sí, ja ho sé. Ara vinc a buscar-la.
- Venga a recogerla immediatamente o la tiramos.

Tal qual us ho dic, amb aquestes males maneres i aquesta escassedat de paraules. Me n'hi vaig anar. Em va atendre un altre individu, que em va mirar com dient: "Què?" Però sense dir-ho. I jo, emprenyat com anava, sense dir ni mitja paraula, li vaig allargar el resguard. Se'l va mirar i va anar a la rerabotiga, d'on va tornar amb la meva tele. Va deixar anar un "Pues yastá", va girar cua i se'n va tornar cap al magatzem sense dir ni adéu.

Emprenyat vaig agafar la tele i me'n vaig anar amb ella cap a casa, pensant com podia deixar constància d'aquesta mala educació. I se'm va acudir. Segur que a aquests senyors molta gent els troba a través de Google, no? Doncs més d'un s'ho pensará dues vegades abans d'arriscar-se que els passi el mateix que a mi. I vès que no vaig ser el primer! 

3 comentaris:

El porquet ha dit...

Després es queixaran si els foten fora... ho sento, però aquestes atencions tan pèssimes a mi em treuen de polleguera, més quan intentes ser més o menys simpàtic amb tothom i reps aquestes respostes.

Ben fet Puji!

Aitor ha dit...

Ai, el meravellós món dels pressupostos i les reparacions d'electrodomèstics! Fas bé de penjar la teva opinió a Internet, perquè si has d'esperar resultats d'una carta de reclamació ja pots pendre't una til·la.
I això que s'espatllin els aparells amb 2 anys i un mes...em recorda "l'obsolescència programada".
http://www.youtube.com/watch?v=UkqdcBww1SU

El veí de dalt ha dit...

Center-SAT= Centre-Som Autèntics Torracollons.;-)

Bones festes i a mirar pelis al cine!