http://instagram.com/14_puji YouTube

24 de gener del 2011

Gràcies, Twitter


Ahir a la nit, per motius que ara no venen al cas, vaig haver de veure OT. És inaguantable. Els concursants canten fatal, el programa és lent, canvien les normes cada cinc minuts, Pilar Rubio no sap presentar, el jurat és lamentable i la Nina cada cop és més insuportable. Un desastre vaja. Però resulta que m'ho vaig passar teta.

Com que m'avorria em vaig posar a tuitejar el que em semblava el programet dels nassos. I resulta que no era l'únic! L'amic Silperse (Blog|Twitter) em va recomanar el hashtag #rajometreOT, que, per cert, es va convertir en un dels temes més usats a Twitter a Espanya.

Impressionant. Com ja va passar a la nit electoral (#28N) o alguns partits del Barça (#frac1) tot és molt més interessant seguit per twitter i rient amb les ocurrències de la gent que hi corre. La tele cada dia és més lamentable, però veure-la mentre es raja pel twitter és tota una nova dimensió. M'estic pensant de veure Sálvame Deluxe i seguir-ho amb un hashtag rajón.

Les xarxes socials canviaran el món. I han començat amb la telebasura.

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Què vols que et digui, a mi no em compensaria. Prefereixo no mossegar-me la llengua i enverinar-me que haver de tragar-me la merda aquesta de programa. Jo me n'hagués anat a l'habitació a mirar blogs.

El porquet ha dit...

Puji... mirant OT? Què t'està passant??? Entenc una relliscada de cinc minutets, bàsicament per a gaudir d'aquests ulls verds...

Josep ha dit...

Us imagineu twitter en l'època del cuponsito de Carmen Sevilla, o del President Josep Lluís Nyunyes?

miki ha dit...

El que m'extranya més de tota la història, es la causa que et devia de portar a veure tota la gala obligatoriament, a no ser que la teva companya li agradi que per tant i ja se sap qui porta els pantalons a les cases... ;)

silperse www.catalanet.cat ha dit...

Què passa, veim OT i què?..Jejej.. I com que és molt dolent, a més ens en enfotem a saco!! jejeje... que divertit!! La veritat és que enganxa...VISCA EL TWITTER i el RajometreOT.

Crec que T5 intentant potenciar les xarxes socials han despertat a la bèstia! jejej... si dura gaire el programa, serà gràcies als twitteros.

marcmanye ha dit...

Puji, no li heu de donar gràcies a Twitter, Twitter us ha de donar les gràcies a vosaltres per participar i crear converses! Aquest és el poder de Twitter


M'ha agradat la vostra història i l'he aprofitada per fer un apunt al meu Blog sobre les Xarxes Socials. El podeu trobar a: http://marcmanye.blogspot.com/2011/01/la-generacio-de-converses-i-les.html

Moltes felicitats per ser trending topic a Espanya!

Unknown ha dit...

No et justifiquis, marujón!

Que quan ahir a la nit vaig veure el meu Timeline ple de gentussa com tu gairebé arrujo. Una mica més i et faig un "unfollow" gegant.

Puji ha dit...

Xexu, doncs t'asseguro que inesperadament vaig passar una bona estona.

Porquet, vaig començar distret amb l'ordinador i vaig acabar interactuant i buscant les cagades, que per cert, no era difícil trobar-les.

Josep, moments memorables de Carmen Sevilla haurien quedat més perpetuats en el temps. - "Soy parapléjico" -"que profesioón más bonita" Sense anar més lluny.

Miki, crec que la meva desviació d'aquest tema no ha estat efectiva. L'has clavada.

Silperse, després de l'èxit d'ahir, la setmana que ve ho petem!

Marc, no vam pas ser nosaltres! Però la veritat és que va ser un hit de la televisió 2.0

Oscar, reconec que una mica marujón vaig ser, però si haguessis seguit en temps real el rajometre hauries rigut molt. Em sembla que muntaré una campanya a twitter per a que la setmana que ve t'enganxis.

Joan ha dit...

Home, mirar-se la paia aquesta durant una estoneta, encara. Però les meves concessions a Telainco s'acaben aquí. Ni per criticar, que després passa el que passa amb la Cope, Intereconomia ...