http://instagram.com/14_puji YouTube

15 de novembre del 2010

No ploris, Fernando


Vagi per endavant que la fórmula 1 me la bufa bastant. Segueixo els resultats i m'agrada veure les curses, però no sóc, ni molt menys un seguidor d'aquest "esport". Ahir sí que vaig veure la darrera cursa del Mundial. No cal dir tampoc, que Fernando Alonso em fa venir urticària. és un xulo i un prepotent, i la pàtina d'espanyolisme que l'acompanya no fa res per millorar el concepte que tinc d'ell.

No obstant tot això, ahir, m'hauria agradat que Fernando guanyés. Quan va començar la temporada, els resultats eren desastrosos, era un corredor que començava en un nou equip, que s'havia de fer als mecànics, als enginyers i al cotxe, i no s'esperava massa d'ell. Però cursa a cursa, Fernando ha anat obtenint bons resultats, molts podis i algunes curses guanyades. Bona conducció, a vegades arriscada, i poc a poc ha anat puntuant fins aconseguir, a la darrera cursa, anar per davant a la classificació i ser un clar candidat al títol.

A Abu Dhabi, totes les circumstàncies van anar en contra seva, començant per la pinya de Schummacher i acabant per una pèssima estratègia de Ferrari, i Vettel, que com tot l'any, va tornar a fer una cursa impecable, es va endur el mundial a casa.

Fernando Alonso em segueix provocant urticària, però crec, cada cop més, que és un dels millors pilots de la història del motor, i ahir no m'hagués fet res que guanyés. És més: estic convençut que, si l'any que ve segueix en aquesta línia, serà el campió. Així que no ploris, Fernando, que l'any que ve serà un altre any.

6 comentaris:

Sergi ha dit...

Em va saber greu que fitxés per Ferrari perquè m'agrada aquest equip. Tinc un conflicte d'interessos, m'agradaria que guanyés l'equip vermell, però no ell. I mira, penso que els Red Bull s'ho mereixien aquest any, han anat a davant i han donat molta guerra. Potser Webber ho mereixia més, però sembla que a l'equip tenien les seves preferències. Ara ja es poden queixar si volen, Vettel va fer servir una bona estratègia i ells no. I en un 'esport' en el que un alt percentatge de les possibilitats es basen en l'estratègia, ja que allà no avança ni cristo, doncs serà que el que planifica millor s'ho mereix, no?

Anònim ha dit...

No segueixo la F1, no he vist mai cap cursa, no se res d'aquest esport, no se si l'Alonso es bon pilot o no, l'únic que se es que l'Alonso en cau malament. Ha perdut? Genial!

Dani R. ha dit...

Alonso no té res a fer contra aquesta cara de bon nen i simpaticot que té Vettel.

El porquet ha dit...

El senyor Fernandito Alonso és un gran pilot, sens dubte, però és un senyor amb una aureola nefasta, amb poca humilitat i molta fatxenderia (es podria assimilar a un concepte Mourinho, encara que no escup tanta bilis per la boca com el portuguès).

A mi me la bufava qui guanyés (com en general tota la F1) però posats a triar... que s'enfonsi en la misèria, i que plori aquest any i el que ve també.

I tal com va dir un fa temps "la F1 és aquell "esport" en que hom surt segon i pot quedar primer sense haver avançat ningú durant la cursa"... amb això ja està tot dit. Que se'n vagin l'Eclestone i tota la seva tropa circense a voltar ben lluny d'aquí.

Ricard Sala ha dit...

Anem a pams:

1) La F1 és la cosa més avorrida que et pots arribar a imaginar. Un 90% de vegades (i potser em quedo curt) acaben la cursa exactament igual que l'han començada. Com no facin alguna cosa per fomentar avançaments, em sembla que ho porten clar.

2) L'Alonso és un ploramiques que quan guanya sembla que tot el mèrit sigui seu, i quan perd fot les culpes al cotxe, a l'equip, etc. Em cau fatal, i per tant m'alegro enormement que ahir perdés el Mundial. I evidentment, no li desitjo cap mena d'èxit en el futur.

stratosergio ha dit...

Em quedo amb el teu primer paràgraf i afegeixo... no res, és tot el que volia dir :-)