http://instagram.com/14_puji YouTube

22 d’abril del 2010

Cintes recopilatòries



Quan era un jovenet m'agradava molt fer cintes recopilatòries. El seu contingut depenia del meu estat d'ànim del moment, d'allò que em rondava pel cap darrerament, anava dedicada especialment a algú o perquè sí i punt. Després van venir els CDs, buscar a la CDteca, o baixar per internet i a cremar amb el Nero. D'aquests encara en faig, i alguns en sou testimonis.

El progrés ens passa per sobre a marxes vertiginoses, i les cintes recopilatòries d'ahir són les llistes de reproducció d'Spotify d'avui. I encara que no cal passar-se hores i hores davant la doble pletina, gravant un i altre cop per ajustar finals i equilibrar volums com fèiem abans, la feina amorosa de tria i ordenació adequada dels temes hi segueix sent, i per tant, no ha perdut cap valor.

Aprofitant que aquesta setmana no hi haurà la cançó dels divendres, aquí teniu la llista de reproducció que la cullerada us dedica a tots vosaltres, amb una sel·lecció dels temes que us he anat deixant per aquí els darrers anys. Espero que us agradi.


P.S. Si encara queda algú que no sap de què va això d'Spotify, que m'enviï un correu a poblenow_rangers@yahoo.com, que encara em queden algunes invitacions.

2 comentaris:

parvina ha dit...

Your article is extremely good.You can visit my website: spotify jobs

Danny Danials ha dit...

Have you attempted this new app Wartune: Hall of Heroes Mod Apk : that is certainly exceptional.