http://instagram.com/14_puji YouTube

10 de març del 2010

She is the one


M'agrada el cinema. I sobretot, m'agrada el cinema que explica històries quotidianes, que, no per això, deixen de ser extraordinàries. Segurament és per això que si em pregunteu la meva peli preferida, us contestaré que és "She is the one" (1996).

Està dirigida i escrita per Edward Burns, que és més conegut com a actor, però és un director extraordinari, i té una banda sonora de Tom Petty and the Heartbreakers que és ES-PEC-TA-CU-LAR.

En Mickey (Edward Burns) estava feliçment promès amb la Heather (Cameron Díaz), però un dia torna a casa i la troba fornicant a l'estora del menjador amb un home del que només veu el cul pelut. Un cul pelut que el perseguirà en els seus somnis depressius. Fastiguejat de tot, es fa taxista, segons el seu germà Francis (Mike McGlone), l'únic taxista blanc de New York. I un dia entra al seu taxi la Hope (Maxine Bahns), que li demana que la porti al casament d'una amiga seva a més d'un dia de viatge. En aquest viatge s'enamoren i tornen del casament de l'amiga també casats. Mentrestant, en Francis manté una aventura amb la Heather d'amagat del seu germà i de la Renée (Jennifer Aniston), la seva dona, a qui diu que no fa l'amor amb ella perquè està en un cicle baix, i ella, enlloc de sospitar que té una aventura, sospita que és gai.

Totes aquestes històries s'articulen i progressen en les peculiars sortides masculines de pesca que els dos germans fan amb el seu pare (John Mahoney), que, amb més o menys èxit, farà de catalitzador entre els germans, les seves parelles i els ressentiments que hi ha entre ells.

Una obra mestra del cinema costumista. Està editada en DVD per la fox, i segur que corre per internet, així que si us ve de gust seguir el meu consell, recupereu-la, i ja em direu el què.


6 comentaris:

Candela ha dit...

No he llegit tot el post sencer...no siguis d'aquells que explica tota la peli...he parat quan he llegit fornincant a l'estora...amb això ja sé que m'interessa.

Intentaré veure-la...

sànset i utnoa ha dit...

No l'he vist però em fa bona pinta, tot i que ens ho has explicat gairebé tot!

Quan he vist el títol del post em pensava que parlaves d'una cançó de Robbie Williams, que es diu també She's the one.

Utnoa

Puji ha dit...

Ui, no no no... el que he explicat és just el punt de partida...

Gerard Agudo ha dit...

Crec que l'he vist... pero no la recordo!

Gis ha dit...

....sssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!...

:)

Dani R. ha dit...

Però hi haurà "tirus" i explosions, no?