http://instagram.com/14_puji YouTube

1 de març del 2010

Reconnectat


Ha passat un mes i mig, i les obres a casa ja estan (gairebé) acabades. A més de la pols, el soroll, i el desordre, aquesta reforma ha tingut un altre dany col·lateral. Durant aquest mes i mig no he descarregat ni vist cap capítol de les sèries que segueixo habitualment: "The Big Bang Theory", "Bones", "Fringe", "Flash Forward", "House", "Lost", "Medium" i "The Mentalist". Ahir vaig baixar tot el que tenia pendent, en total 34 episodis. Se m'ha girat feina. Evidentment hi ha prioritats, i ja estic gairebé al dia de "Lost", que, com sempre, està interessantíssim.

5 comentaris:

silperse http://www.catalanet.cat ha dit...

Guai,nen!!! Per cert, FlashForward... no sé si val molt la pena seguir veient!! ejjej...i això sí. Sí que haig de reconèixer que el final de la primera temporada de Fringe, és brutal!!!

Anònim ha dit...

34 episodis en un dia?! Amb el meu ordinador no sé si tardaria 34 dies!

Clidice ha dit...

ni una! a part d'algun capítol del "jaus" és que no en conec ni una! estic flipant, no tenia ni idea del poc que veia la TV! :)

Unknown ha dit...

Jo tinc tots els capítols de "Flash Forward" espreant per ser devorats, però em sembla que visc el percal els esborraré.

El final de la 1ª de Fringe és brutal, sobretot pel personatge que apareix.

"Lost" brutal, com sempre.

La resta, en la línia.

Sergi ha dit...

Deixa'm recomanar-te'n una altra, només per putejar-te i posar-te més feina. 'Lie to me'. Jo m'hi he enganxat del tot.