http://instagram.com/14_puji YouTube

21 de maig del 2009

Que fàcil és tot



Sort en tenim de la tecnologia. Ens ha facilitat la vida quotidiana i ha fet que coses que costaven temps i esforç ara es solucionen en uns segons i de manera senzilla.

I un güevo!!!!!

Tinc un mòbil nou, i segons les instruccions era facilíssim passar els números guardats del vell al nou. He seguit les instruccions fil per randa i sí m'ha passat tots els contactes, però només amb un número per contacte (evidentment ha triat el que li ha donat la gana), amb els noms tallats, sense adreces de mail ni informació sobre empreses o altres dades de la persona. Un company de feina m'ha facilitat un programilla per poder fer els canvis a través de l'ordinador. Segons ell així tot és més còmode i molt ràpid. Quan després de tres intents he aconseguit instal·lar el programa, l'ordinador i el telèfon no es reconeixien. Quan, remenant menús hiperocults del telèfon he aconseguit que es veiessin, el programa es queda penjat a mitja sincronització de dades.

Total, que hauré de tornar a picar els meus contactes un a un i amb les tecles del mòbil. Ui! Què fàcil! Ui! Què còmode!

A la merda, home!

6 comentaris:

Charlie ha dit...

Aquest procediment només funciona si l'antic i el nou són de la mateixa marca. I tot i així...

Dani R. ha dit...

Això us passa per canviar-vos de companyia!! Au! 5.000 tios emprenyats per que algú s'emporti una comissió del copon.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Doncs jo tinc un Samsung i no tingut cap problema en fer-ho amb el cd que portava el mòbil.

1-Vaig colocar l'antiga tarjeta al nou teléfon
2-Vaig descarregar l'agenda a l'ordinador
3-Vaig colocar la nova tarjeta i vaig traspassar l'antiga agenda al teléfon

Home, algun número s'ha menjat els prefixes provincials però tret d'això molt be.

Modgi ha dit...

Pensa en els anys d'evolució humana fins arribar a on ets, mentre passis els contactes. Bona sort, puji!

DooMMasteR ha dit...

Buff! Quina merda de telefonia! Prego per què tinguis Outlook instal.lat a l'ordinador, per què si no...

Sergi ha dit...

Home, de fàcil ja ho és. Còmode és una altra història...

La tecnologia podria (i hauria de) ser fàcil, però no, molt millor fer-la impossible. Més divertit, no?