Fa trenta anys que L'Stallone la va triar com a banda sonora per a Rocky, i després va anar sempre inclosa en les seqüeles de la peli. Des de llavors, ningú més li ha fotut puto cas. Ara, de cop i volta, The Eye of the Tiger apareix, no en un, sinó en dos anuncis de televisió, un d'ells, perquè no dir-ho, realment odiós (soy soy soy...? Gairebé preferia quan sortia l'Alonso!).
Què els passa als publicistes? Mira que hi ha música pels puestus! Han de triar la mateixa tots a l'hora? No es poden posar d'acord? Quin empatx d'ull de tigre, noi!
Què els passa als publicistes? Mira que hi ha música pels puestus! Han de triar la mateixa tots a l'hora? No es poden posar d'acord? Quin empatx d'ull de tigre, noi!
6 comentaris:
Amb lo bé que hagués quedat una sardana!!
Aquesta mútua de la publicitat, ja poden anar fent propaganda....
A els profesionals reparadors que treballen per a ells, els hi mesuren fins i tot l´aire que respiren.
Soy...
L'ull de tigre està sobrevalorat. Jo trobo que és més bonic l'ull de bou.
Els de nike són uns autèntics mestres en això de destapar grans temes d'automotivació, com l'"all the things that i've done" dels killers.
ull no ho sé, però quina oïda per identificar el "soy, soy" com l'eye of the tiger!
Ja deia jo que em sonava! Gràcies per l'aclariment!
El que els hi passa és que tenen un mal gust musical acollonant, per que aquesta cançò és tota ella un munt de merda.
Instrumentalment està a l'alçada de "The final countdown" i si parlem de la veu... És odiosa!.
Encara no entenc l'éxit i la pervivencia d'aquesta cançoneta. És tot un misteri.
Publica un comentari a l'entrada