L'empresa ACESA té la Generalitat agafada per les pilotes. No sé ben bé com, però d'altra manera no s'entén que el seu President, Salvador Alemany, tingués ahir el valor d'utilitzar la sala de premsa del Parlament per deixar anar als quatre vents que la solució per disminuir els col·lapses que es produeixen a les autopistes és apujar el preu en les hores de més afluència de vehícles.
Com es pot tenir tanta barra? La població fa anys que reclama que els peatges siguin eliminats i ara resulta que d'això res de res, que el que cal és pagar més. La corba oferta - demanda de les autopistes és rígida, la gent prefereix pagar, encara que li repategi els ous, a passar per una carretera comarcal que és l'alternativa, i com que l'Alemany ho sap posa l'excusa de l'escalonament i no sé quines mandangues per engreixar els beneficis de la companyia.
A sobre, en molts casos la causa dels embussos són les pròpies barreres de peatge. És el primer cas que conec en que el pagament del servei impedeix la prestació del servei, però el pagament s'ha de fer igualment. Fa més de quaranta anys que ACESA porta a terme aquesta estafa legalitzada, i no tenint-ne prou, el senyor feudal encara vol apujar més els tributs pel dret de pas. Què serà el següent? El dret de cuixa?
No sé quina servitud deu la Generalitat a ACESA, però espero que el benfici que se n'obtingui sigui interessant, perquè l'únic que falta és que se'ns pixin a la cara.
Imatge extreta de www.desvariandoando.com
Com es pot tenir tanta barra? La població fa anys que reclama que els peatges siguin eliminats i ara resulta que d'això res de res, que el que cal és pagar més. La corba oferta - demanda de les autopistes és rígida, la gent prefereix pagar, encara que li repategi els ous, a passar per una carretera comarcal que és l'alternativa, i com que l'Alemany ho sap posa l'excusa de l'escalonament i no sé quines mandangues per engreixar els beneficis de la companyia.
A sobre, en molts casos la causa dels embussos són les pròpies barreres de peatge. És el primer cas que conec en que el pagament del servei impedeix la prestació del servei, però el pagament s'ha de fer igualment. Fa més de quaranta anys que ACESA porta a terme aquesta estafa legalitzada, i no tenint-ne prou, el senyor feudal encara vol apujar més els tributs pel dret de pas. Què serà el següent? El dret de cuixa?
No sé quina servitud deu la Generalitat a ACESA, però espero que el benfici que se n'obtingui sigui interessant, perquè l'únic que falta és que se'ns pixin a la cara.
Imatge extreta de www.desvariandoando.com
9 comentaris:
Jo vaig alucinar molt, quan el Pujolet li va renovar "por la patilla" la concesió de l'explotació de les autopistes 20 anys més.
Per aquestes casualitats de la vido vaig tenir una entrevista de treball just una setmana després de la pujolada i l'entrevistador estava exultant per que gràcies a allò tenien feina asegurada per 20 anys més, com a mínim.
Coses del 3%, suposo
Salu2
Ufff, ufff que m'escalfo.
Dades:
C-32 (antiga A-19) autopista del Maresme
Ignaugurada l'estiu de 1969
Estata actual de la concessió: activa (1,11 € a la barrera troncal de Vilassar).
Alternatives: N-II, la carretera més perillosa de tot l'Estat.
Doncs a mi el que em fot més, es que tinguin la barra de dir que no sabem sortir esglaonats....a la merda!
El que esta clar és que pagar i fer cua no s'hi val! que fotin més carrils..ai no, que baixara el nivell pornogràfic de beneficis!
Només es pot dir qui els va parir i fotre'ls un bon cop de mall, si pot ser al mig del cap...
Organitzem una manifestació a l'estil grec? No sé si només amb posts com els nostres aconseguirem alguna cosa, i tot plegat és per vomitar.
M'ha agradat molt, la senyal de tràfic (o trànsit). Més o menys és el que fem cada cop que passem per un peatge.
Vergonyós!! No és hora ja de que no ens deixem agafar per les pilotes així?
La senyal ... boníssima!!!
Ara t'adones que en aquest país qui mana són els de "la Caixa"?
LITUS! Benvingut a la cullerada!!!!
Publica un comentari a l'entrada