http://instagram.com/14_puji YouTube

4 d’agost del 2008

A band is playing dixie double four time


Han passat unes hores i he començat a pair totes les emocions, nervis, vivències i sensacions de la nit de dissabte. La percepció final és que va anar molt bé. Era la nostra primera actuació i va haver-hi errades, musicals, d'escena, de ritme d'espectacle i moltes altres coses, algunes que només nosaltres sabem, però això ho anirem polint amb el temps i amb més bolos, que esperem que arribin. Però com deia, estem contents. Va sortir molt bé. I jo, i crec que tots, ens ho vam passar de conya suant a l'"escenari".

Evidentment, us volem agrair a tots que vinguéssiu i compartíssiu amb nosaltres el nostre debut. Moltíssimes gràcies. Hi va haver també presència blogosfèrica. En Charlie ens va acompanyar amb tota la família, gràcies company! I un cop acabat el concert, quan em passejava saludant l'un i l'altre, una veu em va cridar: Puji! Era una cara que no m'era coneguda, fins que es va identificar: Vilapou. Ostres! Quina il·lusió! Una desvirtualtzació blogosfèrica! Moltes gràcies, Mestre. Va ser tot un honor comptar amb un músic "de debò" entre el públic. Si va venir algú més no es va "manifestar", però en qualsevol cas, gràcies també.

Quan tinguem algun vídeo amb cara i ulls prometo penjar-lo. Mentrestant esperarem el proper concert. Quan arribi, ja us donarem la llauna un altre cop per a que ens vingueu a fer claca.

10 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Celebro que el debut hagi estat exitós! A la que m'enganxeu a Catalunya, m'hi planto fiju!

Unknown ha dit...

Em va saber molt greu no poder assistir al "debut".

Anònim ha dit...

La meua més sincera felicitació.

És més, en nom dels milions de soferts catalans taxpayers li dic: MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER ACTUAR SENSE DEMANAR SUBVENCIONS!!

I ara, si m'ho permeten, me'n vaig a la Feria de Abril del Fòrrum

Candela ha dit...

Però QUE GUAPUUUUUUUSSSSS!!!!

A veure si el proper cop...

Muás.

Anònim ha dit...

contenta de que tot sortis bé..
la camisa amb dibuixos geomètris et queda molt bé..
esperam un vídeo prest.

Modgi ha dit...

Moltes felicitats i espero el video promès.

Charlie ha dit...

Ep! i no t'oblidis d'en Guillem (i germà) i d'en Carles (i dona), que van venir des de Sabadell!

Puji ha dit...

ups! me'ls podries haver presentat lladre!

DooMMasteR ha dit...

Al final no vam poder anar... Sap greu! Ens veiem a la propera!

Mikel ha dit...

jo era cami d'Atenas , pero espero noticies sobre properes actuacions eh??