http://instagram.com/14_puji YouTube

24 d’abril del 2008

Visca l'ortografia

Cada vegada és més habitual trobar-se al parabrises del cotxe anuncis de pisos, de recursos de multes i de mil coses més. Em fot una ràbia tremenda. Sobretot perquè no m'interessen en absolut, però també perquè no m'agrada llençar-los a terra, així que he de buscar una paperera o enganxar-los al vidre del cotxe que tinc més a prop. Si plou, amb l'aigua, es queden enganxats al vidre i no hi ha qui els tregui.

Ahir, un d'aquests anuncis no va ser llençat a les escombraries, perquè va quedar claríssim des del primer moment, que era carn de post.

Zi uh carl fé arguna feyneta, no durtew a poner-bu en cuntactu amb el Cal·lo.

5 comentaris:

mafalda ha dit...

Bru-tal!O tindre enconte!

Ferran Porta ha dit...

Haha! M'ha agradat més la versió catalana que l'original :-))

La reusenca ha dit...

La ESO està fent molt de mal i més que en farà!!!! aix mare! quin mal fa llegir això!

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Aquest paio em sembla que no és paio, ques tano. I en realitat es diu Richarl

Anònim ha dit...

Si la jardineria o la pintura la dominen com l'ortografia més val tirar l'anunci a la paperera.