http://instagram.com/14_puji YouTube

10 d’abril del 2008

El vertigen del trapezista

Ahir a la tarda, el company blocaire Jesús Ma. Tibau va viatjar des de les Terres de l'Ebre fins a Barcelona per presentar el seu darrer llibre, "El vertigen del trapezista". La presentació va ser en comú amb un altre llibre, també d'una autora ebrenca, i la petita sala de presentacions de la llibreria Catalònia va fer que l'acte fos íntim, senzill i molt agradable.


Acabats els parlaments em vaig presentar a en Jesús Maria, que de tant en tant passa per la cullerada, i va tenir l'amabilitat de signar-me el llibre.

Em va fa molta gràcia conèixer en persona algú amb qui només tinc la relació de llegir-nos dia rere dia, i és una cosa que m'agradaria repetir amb més blocaires, especialment aquells que són "anònims", però, és clar, suposo que això és més complicat.


Ara només em falta el més important: llegir el llibre. Però no crec que em costi massa, perquè és un recull de contes, i els contes sempre m'han agradat. Així que l'hagi acabat en faré una valoració.

5 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Moltes gràcies per la teva assistència a la presentació. Em va fer molta il.lusió poder-te saludar cara a cara.

Ferran Porta ha dit...

Esperem la teva opinió del llibre!

pluja ha dit...

Està molt bé que hagis pogut mantenir aquest contacte directe amb algú amb qui tens una relació blocaire! Ja ens diràs què tal el llibre!!

mafalda ha dit...

A mi també em fa molta gràcia això de conèixer en persona els blogaires visitats. De moment, només en conec dos, però tot arriba...
Una abraçada ben forta!

El veí de dalt ha dit...

T'agradarà, jo n'he llegit els primers i té fusta, el xicot.