http://instagram.com/14_puji YouTube

5 d’octubre del 2007

La mussa ingràvida

Hi ha mites, musses o fonts d'inspiració, que rarament arriben més enllà. Ahir, un mite, una mussa, una font d'inspiració, una icona sexual de Catalunya, ho va fer. La nostra mai prou ben ponderada Mònica López va fugir dels confins de la troposfera per sentir i experimentar la ingravidesa. Les imatges resultants desperten uns sentiments que no es poden explicar amb paraules. Mai podré oblidar l'aiguabarreig hormonal i emocional que em va provocar veure-la surar en l'aire. Gràcies senyors de telatrès per apropar els ciutadans de Catalunya a una experiència tan pròxima a la felicitat.

Si creieu que podreu assimilar tanta bellesa, cliqueu aquí per veure el vídeo.

Felicíssim cap de setmana.

18 comentaris:

Dani R. ha dit...

Caram, si que t'ha agafat fort.

una lingüista ha dit...

Em sembla que no ets pas l'únic que té la nostra "dona del temps" com a musa...! ;-) És comprensible, i més si desafia la gravetat!

Itf ha dit...

A mi m'agrada, però vols dir que una cosa així s'havia d'explicar al sumari del telenotícies??

Anònim ha dit...

Jo la vaig veure !!!! jajajaja lo mes bo va ser al final.... Mònica López TV3 "saltironet " La terra !!!! jajajajaj Va estar be !!! Però això era una noticia?????

Txell ha dit...

Si que estava mona fent saltironets, sí!
No m'imagino a en Toni Nadal fotent l'indiu d'aquesta manera...

Unknown ha dit...

Tota la raó, Puji. Des d'ahir pertanyo al club de fans-absolutament enamorats de Mònica López. Pofavó, pofavó quina dona més guapa

Anònim ha dit...

Coi, altra cosa no es podrà dir de l'antiga televisió nacional de Catalunya, actual televisió regional d'Ecspanya. Ara, originals...

Puji ha dit...

Dani, fa temps que admiro en secret (que no em senti la Di) la Mònica, però quan la vaig veure allà amb les boletes i donant voltes a l'aire vaig quedar esmaperdut.

Lingüista, benvinguda a la cullerada, fins i tot tenia aquest bloc dedicat!

Itf, aquesta notícia hauria d'encapçalar el telenotícies, amb el Pellicer de genolls!

Farlopa, m'he tornat locu buscant el vídeo amb el saltironet, però no hi ha hagut manera.

Txell, els efectes de la ingravidesa sobre la permanent del Toni Nadal eren imprevisibles, per això hi va anar la Mònica.

Kanu, quina enveja el tiu aquell que l'aguantava!

Ferran, es deuen haver gastat una pasta... però què cony! La Mònica s'ho mereix! Per guapa i per afuantar el Cuní!

Charlie ha dit...

Mònica López? ahhhhhrrrrggggg (Homer Simpson babejant)

Clint ha dit...

Vols dir que tu no voldries se el de l'arnès a la cintura...marrano marrano!

El veí de dalt ha dit...

Doncs a veure quins dia aconsegueixes "baixar-te-la" de la troposfera a la "teva" blogosfera; i levites de gust...

David ha dit...

He asl·lucinat amb el bloc de la Monica López, juas!!!

Catalunya independent, Moniqueta president!

Quin mite, per Déu, quin mite! A l'alçada de Eulàlia Vilarasau o de l'altre Mónica López (Abril a Nissaga de poder).

Flanagan ha dit...

Celebro no ser l'unic a qui li dona morbo.

mossèn ha dit...

curiós ... per cert, crec que vos esteu molt més bo !!! ... salut

Puji ha dit...

Charlie, porto dies intentant transcriure l'onomatopeia del Homer bavejant. És que és molt útil!

Clint, cop de mall al mamonàs de l'arnés!

Veí, l'he buscada a l'e-mule, però no hi ha manera.

David, jo quan la veig penso: "merda, avui no t'enteraràs de quin temps farà".

Flanagan, som una munió!

Mossèn, no esperava menys de vós. Un petó als morros (sense llengua, eh??

Anònim ha dit...

És genial la mónica, llàstima que a vegades li posin uns modelets que no li afavoreixen gens, per mi que l'estilista que té li té una enveja d'aquelles rabioses rabioses, amb lo mona que és ella! Jo de gran vull ser com ella xD

Jo Mateixa ha dit...

Vaig veure la noticia i vaig pensar en tu :-)

Molt guapa, i se la veu simpatica no??

Ja has provat de contactar amb ella??, diuen que es una nana molt trempada...en el bon sentit de la parauala marranuuuuu :-P

Anònim ha dit...

Demano als senyors de la telatrès que repeteixin l'experiència amb la Marina Rossell.

Però que li comprin només un bitllet d'anada i que es quedi en òrbita...