http://instagram.com/14_puji YouTube

30 d’octubre del 2007

Canvi d'hora, Matrix i un anunci


No sóc, ni molt menys, un expert en eficiència energètica, però podriem dir que hi entenc una miqueta. Tot i això, per moltes vegades que m'ho expliquin, no podré entendre mai per què collons ens canvien l'hora dos cops l'any. Aquests canvis trenquen pel mig el ritme de vida, sobretot a la canalla, i a més donen lloc a l'odiosa conversa que comença amb: "Dormirem una hora més o una hora menys?" i acaba amb les múltiples anècdotes més o menys divertides de gent que ha arribat tard o d'hora a llocs més o menys importants.

Com que no ho puc entendre, l'única explicació que se m'acudeix és que Matrix va acumulant defectes i imprecisions, i un cop cada sis mesos han de reiniciar el servidor, fent-nos perdre o repetir una hora, i és clar, els agents, llestos com són ells, es van inventar aquesta excusa infumable de l'estalvi d'energia. Cop de mall al puto canvi d'hora!

Tornem en 00:30 00:29 00:28 00:27...

I ara, l'anunci: Quan han passat quasi dos mesos, quan de l'estiu ja no en queda res, quan ja ningú se'n recordava (gairebé ni jo mateix), demà publicaré el post de crònica del viatge a Australia, amb quatre sensacions i quatre fotos. Apa! anunci colat!

00:03 00:02 00:01 00:00

14 comentaris:

mossèn ha dit...

quan l'han canviat ??? ... salut

Anònim ha dit...

Que bo!
Matrix is going down to reboot NOW!!

Juas juas juas!!

Anònim ha dit...

Home el post dona que pensar .... potser si que darrera hi ha Matrix... jajajajaj

Txell ha dit...

Des de l'últim cop, duc una depressió!

Quina merda, sortir de la feina i tot ben fosc....

Mikel ha dit...

Doncs et puc assegurar que l´estalvi energetic es força important gracies al canvi horari ;-)

Anònim ha dit...

Dec ser dels pocs que està encantat amb els canvis horaris (i no és que avui m'hagi llevat disposat a portar la contrària :-)

Otger Cataló ha dit...

no em barrufa el canvi horari

Rituslee ha dit...

merda de canvi horari, la tarda queda en una estoneta escarransida després de dinar. Que a les sis ja es fa fosc. merda merda. No m'agrada.

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Si tothom treballem amb llum artificial, on collons es nota el canvi d'horari?

Jo i un munt de científics hi estem en contra

Puji ha dit...

Mossèn, el què?

Doom, m'encanta quan surt l'informàtic que duus dins.

No ho dubtis, amic Farlopa.

Txell, és molt trist.

Mikel, doncs no ho entenc!

Ferran, penso que a Centre Europa té una miqueta més de sentit.

Edu, jo encara no he canviat els biorritmes.

Ritus, sortir de treballar i que ja sigui de nit fa posar de mala llet. I esperat que encara anirà a més fins al desembre.

Cetina, jo m'apunto a posar-ho en dubte. El cosí del Rajoy què en pensa?

Itf ha dit...

Jo vaig aprofitar amb uns amics per anar a una discoteca i pagant la mateixa entrada de cada setmana, estar una horeta més de gratis. Diguens garrepes. I amb orgull.

No sé si hi ha gaire estalvi energètic. Algun lloc vaig sentir que ens estalviavem per persona 7 o 8 euros l'any amb el canvi d'hora. Doncs saben que els hi dic!! Que jo els hi pago que canviar tots els rellotges de casa em fot molta mandra!

Mikel ha dit...

si home si queho entens , si es treballa durant les hores que hi ha mes llum natural s´estalvia en llum artificial , capisci.

Estela ha dit...

ja saben que és per estalviar però la veritat és que fa anar malament especialment a la mainada i la gent gran.un saludo.

Puji ha dit...

Itf, veus? tu si que has estalviat!

Mikel, vale. Quanta gent ja treballa a les 6 am? I quanta gent encara treballa a les 6 pm? Pos esso.

Estela, benvinguda a la cullerada. Jo l'estalvi no el veig per enlloc, i si ho és no crec que justifiqui que anem tots de cul una setmana.