http://instagram.com/14_puji YouTube

12 de juny del 2007

La cullerada fa un any


M'agrada tant que a vegades em sembla que porto tota la vida bloguejant, però avui fa un anyet que vaig inaugurar la cullerada. Vaig començar amb la idea d'alliberar els pensaments i sentiments que em bullien al cap, amb la necessitat egoísta d'una vàlvula d'escapament. Però les ciber-coneixences que he fet aquest temps, l'enriquiment que he anat rebent de tots vosaltres m'han fet canviar la percepció. Moltes vegades, fins i tot escric pensant en les reaccions que tindreu, i esperant les vostres respostes intel·ligents. També n'hi ha molts que entreu cada dia i no dieu res. Als que ens coneixem personalment ja us dic sovint que m'agradaria veure algun comentari vostre, però també sabeu que us dono mil gràcies per gastar una estoneta passant per aquí.



Per acabar, una mica de balanç estadístic d'aniversari. He publicat 221 posts, que han rebut aproximadament 13.500 visites, i als quals heu fet 2.516 comentaris. Per a mi, aquestes xifres no tenen preu. N'estic contentíssim, i no vull fer-me més pesat donant-vos les gràcies.



En definitiva, que segueixo il·lusionat com el primer dia, i teniu cullerada per estona, puntual com cada matí de dia laborable d'aquest darrer any.





The secret is that there is no spoon

33 comentaris:

Txell ha dit...

Puji, la resposta més intel.ligent que et puc donar avui és... PER MOLTS ANYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Felicitats!

Jo Mateixa ha dit...

Moltes felicitats Puji!!!!, passa per cassona quant et vagi be que hi tens una coseta :-)

Anònim ha dit...

felicitats pel primer any!!!!

Otger Cataló ha dit...

Felicitats Puji i per molts anys !!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, continua aquest ritme que esta molt bé!
J.Agulló

Gerard Agudo ha dit...

No pensis pas en tanar el blog!!! Per molts anys...fas un bé públic i cada dia ja et dic jo que robes cinc minuts a la patronal. Els cinc minuts que et llegeixo!!!

g! ha dit...

Doncs amunt les "achas" Moltes facilitats, ai felicitas!!!!

Mikel ha dit...

Endavant , pero ves amb compte amb el lado oscuro del apaÑol que ultimament t´esta temptant i d´aqui a acabar merengot nomes n´hi ha un pas....

Unknown ha dit...

Per moltes cullerades més, Puji. Felicitats!

vilapou ha dit...

Per molts anys més!
I espero que la darrera frase del post vulgui dir alguna cosa maca, perquè un servidor és de "francès" i s'ha quedat en blanc.

Anònim ha dit...

Doncs per tenir 221 posts, ho portes molt bé... una abraçada i que no decaiga!

PD: Dedicat al Mikel: Visca l'Espanyol

Anònim ha dit...

1 ANY JA?

Però si sembla ahir! Cony, si que ens fem vells! ;)

Una abraçada molt forta i 221 petons, un per cada post publicat!

Ah! I, que en siguin molts molts més!

Metamorfosi ha dit...

Moltes felicitats, Puji... i per molts anys de cullerades!!!

Un munt de petons, carinyu!!!

Dani R. ha dit...

221 post en 365 dies és una marca de campió.

Olé!

mossèn ha dit...

felicitats company !!! això s´ha de celebrar amb un tacte rectal !!!
vinga, som-hi !!! salut

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Un any de blog són moltes hores de curro. Felicitats per la perseverància!!!!

Em fotré una cullerada a la teva salut.

Puji ha dit...

Txell, moltes gràciessssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nílex, gràcies per passar cada dia, que et veig!

Jo mateixa, quin resumet més ben parit que m'has fet. Lo de guapíssim no és veritat!

Poc pacient, moltes gràcies. Ja ho saps, passa quan vulguis que la porta i la cullera són obertes.

Edu, gràcies. Saps què? Tornarem a vèncer.

Home! En Bullón! una abraçada a l'home que em va posar els grillets! (ja saps que ho dic de broma). Moltes gràcies per passar!

Gerard, només això ja és un bon motiu per seguir! Tu enemigo es el patrón!

G! Gràcies i benvingut a la cullerada.

Mikel, mai m'ha atret el lado oscuro, però després de dissabte ja els poden donar pel cul.

Kanu, gràcies i records al Tato!

Vilapou, és l'escena de Matrix que surt a la foto. El nen doblega culleres com l'Uri Geller i li diu a en Neo que el secret és que no hi ha cullera. Jo parlo anglès, però també sóc més de francés...

Oscar, no decaurà, no pateixis. I si dono les gràcies a tots, a tu més que a ningú, que ets el culpable que sigui aquí. GRÀCIES!

Tarambana, ja fa un any i encara no tens la meva foto a la dutxa. Si és que no tinc paraula!

Metamorfosi, i que tu ho vegis amb aquesta felicitat nudista que ens expliques!

Dani, quan ho he comptat hasta m'hi marejat.

Mossèn, teniu a mà la vaselina i els guants?

Cetina, moltes gràcies company. Tot menys currar!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats per aquest primer any, company!

Tens un ritme de publicació brutal i a més amb qualitat. Tot un favorit, si senyor.

Anònim ha dit...

Per molts anys! Ets un crack!

Rituslee ha dit...

eei, felicitats!
m'agrada molt llegir-te

Gina ha dit...

T'he descobert fa poc... i he de dir que ja m'has ben enganxat!!!
Felicitats per la perseverància!

Anònim ha dit...

Tiu, tiu, que faig tard. Encara no són les dotze? No, oi? Doncs encara hi sóc a temps: FELICITATS!! I que per molts anys ens puguem llegir amb salut i fenya i que sigui en vida de tots!

euria ha dit...

Moltes Felicitats!!! Encantada d'haver descobert aquest bloc i endavant!!! espero moltes cullerades :D nanit

Anònim ha dit...

No es gastar el temps visitar-li, ha estat tot un plaer aquests mesos. Felicitats. Cristina (LaFunci)

El veí de dalt ha dit...

Ínclit Puji,
ja no és el nombre de cullerades, sino la gràcia del que duen. Segueix racionant-nos amb elles i MOLTES FELICITATS!

Petitabruixa ha dit...

Moltes felicitats i dir-te que ets molt maco i que m'agrada moltíssim el teu blog, Puji, meu!

Petonets;-)

Puji ha dit...

Osti Doom, al final em fareu sortir els colors!

Àirum, No home no! Els cracks sou vosaltres per aguantar-me.

Rituslee, gràcies xata, aquestes coses que dieu donen ànims per fotre cullerada cada dia.

Gina, benvinguda a la cullerada. Gràcies a la teva perseverància en llegir-me!

Zinc! Ja sabeu que sempre podeu disposar d'una cullerada d'H&S per a la vostra iaia.

Euria, les tindràs. Gràcies per passar!

Cristina (LaFunci), el plaer és meu de veure-us per aquí. Una abraçada de funci a funci.

Veí, cada dia tindreu a punt una cullerada del xaropet de l'alegria.

Petitabruixa, un petonàs cap a Alhaurín. dóna records als teus veïns il·lustres. Per cert, a un bloc se li poden tirar les cartes?

Petitabruixa ha dit...

Si, clar que sí. És un projecte i es pot saber si anirà bé, malament, que agrada més, etc.

;-)

Clint ha dit...

mande?

(resposta intel.ligent d'avui!)
jajaja

Moltes felicitats, per ahir!

Oriol ha dit...

Felicitats als teus pares pel cervell que et van donar, crack!!

Ara, em sembla que els meus jefes no els hi fa massa gràcia, per què serà?

Puji ha dit...

Clint, gràcies des de demà passat.

Oriol, digues als jefes que si posin fulles, i que vinguin al desvetllament!

Ferran Porta ha dit...

Jo, com la gina, tb t'he descobert fa poc però ja m'he tret un abonament :-) Enhorabona per l'aniversari!