http://instagram.com/14_puji YouTube

16 de febrer del 2007

Carnaval carnaval

El carnaval és una festa ancestral d'origen pagà que se celebra a tots els racons del planeta. Jo l'he celebrat unes quantes vegades, i recordo amb especial afecte quan vaig viure el carnaval de Tenerife. Està molt bé veure un munt de gent guarnida de les maneres més estrambòtiques ballant junts, oblidant problemes i confrontacions. Però, què voleu que us digui, sempre m'ha fet una mica de mandra disfressar-me. Crec que hi té molt a veure que a les nostres latituds per carnaval foti bastant de fred o que em molesti en sobremanera portar maquillatges diversos a la cara. No ho sé ben bé, però no m'acaba de molar.

De totes maneres, ja us he dit que veure-ho des de fora em fa certa gràcia. El més important és que tothom s'ho passi bé, així que companys, celebreu el carnaval com us vingui en gana, ballant als carrers o quedant-vos a casa, posant-vos roba estranya o treient-vos-la i anant en boles, feu el que vulgueu, però celebreu alguna cosa aquest cap de setmana, que la vida és curta!

15 comentaris:

Candela ha dit...

Tots en boles! tots en boles!

Bon capde puji!

Charlie ha dit...

Doncs mira, jo ho celebraré anant avui a un concert dels Pink Tones (banda cover de Pink Floyd).

Déjà vie ha dit...

aixi m'agrada a celebrar el carnaval!! jo sempre m'ho passo pipa per carnaval i espero q akst any no sigui menys.
ptonet

Otger Cataló ha dit...

joder uri que trascendental!!! necessites unes vacances !!!

Anònim ha dit...

Quanta rao que tens, sempre em de celebrar alguna cosa si senyor i amb cava molt millor !!!! Bon carnaval passis

Anònim ha dit...

Aviat no tindras excusa del fraed "gracies" al canvi climatic... pero si esta be celebrar coses cada cap de setmana!

Itf ha dit...

A mi el carnaval m'agrada més des de fora que des de dins. No se'm dona bé disfressar-me.

Oriol ha dit...

edu, no se perquè, però benvingudes vacances!!
Puji, tu sempre vas disfressat de culé, company.

Clint ha dit...

Ei saps a mi tampoc no em fa massa això de disfressar-me...al final dubtaré de nosaltres! jajaja
ara la teva visió del carnaval no esta gens malament (la foto clar!;)

Candela ha dit...

Ei ja he vist que has actualitzat el meu link! que bé!!! Muas.

Mikel ha dit...

Hi ha gent que su curra molt aixo de les disfreses eh??
Jo no soc gaire de disfrasar-me...

Anònim ha dit...

Doncs si, aquest divendres, dissabte, dimarts, el próxim divendres i el próxim dissabte... a posarse alguna cosa i patejar els carrers de Santa Cruz que aquestes nits s'omplen de... bueno, hi ha de tot.

El veí de dalt ha dit...

Si, Puji, les coses, pel darrera, sempre es veuen millor!

Anònim ha dit...

Benvolgut senyor Puji,
està demostrat antropològicament que el Carnaval és una celebració ancenstral, sí, però celebrada precisament amb la intenció de cardar tant i tant com es pugui. Per això mateix, per Caranaval és més important treure's la roba que no pas posar-se-la. Pràcticament, doncs, com qui diu, anar de Carnaval en l'antigor era com anar a un congrés en l'actualitat. Tansols que en els congressos hom no s'ha de disfressar, ans n'hi ha prou amb penjar-se un tarja identificativa al coll, per quan el trobin seminuu i inconscient per l'efecte de l'alcohol i les drogues, sàpiguen on l'han de tornar.

Puji ha dit...

Benvolgut senyor Nyèbit, us dono la benvinguda a la cullerada. De fet, alguns congressos són una mena de carnaval.

Què tal cumpanyés? Heu passat un bon cap de setmana? Petons de diumenge!