http://instagram.com/14_puji YouTube

26 de desembre del 2006

Bis


Us vaig anunciar que no tornaria a escriure fins el gener, però el que va succeir el passat divendres a la nit m'ha portat a escriure un "bis".


El dia del meu aniversari també fa anys la meva sogra, així que vam decidir anar a sopar el divendres per celebrar-ho plegats. I així ho vam fer. La Di i jo vam agafar el cotxe i vam anar al restaurant d'Alella on havíem quedat. Sense gairebé adonar-me'n em van ficar en una sala a les fosques, i en obrir-se els llums vaig començar a veure un munt de cares conegudes cridant "Per molts anys!". Ja ho veieu, em van enredar com un capullo, i em van preparar una inoblidable festa d'aniversari pels meus 30 anys. En aquella sala hi podia fer un ràpid repàs de la meva vida. Gairebé totes les persones que són importants per mi hi eren.


Diana, Gemma, Carles, Magda, Rosenda, Maria, Antoni, Ani, Carme, Oriol, Gemma, Edu, Eva, Mateu, Clara, Fermín, Sonia, Luis, Nury, Josep, Paqui, Xavier, Montse, Adju, Íngrid, Oriol, Teresa, Carme, Joan Ramon, Agnès, David, Meritxell, Dani, Mireia, Dani, Mireia, i tots els que no hi vau poder ser...


MOLTÍIIIISSIMES GRACIES!!!

I ara sí, fins l'any que ve. Feliç 2007!

14 comentaris:

Dani Gadea ha dit...

Encantaaaaaaaat i per molts aaaaaaaaaanys!!!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats!!!! :-)

Mikel ha dit...

juasjasajsjasu com mola aixo de preparar festes sorpresa...MOLTES FELICITATS!!!

Anònim ha dit...

Hola Jordi, de part nostre tambe per molts anys, i encara la resta pensant sempre que "el millor esta per venir". Et volem fer un regal especial, pero ¿ com s´envolica un peto i una abraçada ? dons aixó es per a tu.

Charlie ha dit...

ei bon any!

Candela ha dit...

BON ANY NOU PUJI!

Una abraçada beeeeennnnn forta!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats i mooooooooooooooolt bon any! :))))

Escolta, estic pensant seriosament passar-me a Blogger i deixar Blocat, no és sgeur encara però em volta pel cap.

He estat fent el xafarder a les plantilles i no me n'acabo d'ensortir... Com ho has fet per incloure una imatge a la teva capçalera?

Sé que estàs OUT però quan tornis i tinguis un momentet, si no et fa res, podries fer.me'n cinc cèntims?

Gràcies! :) annatarambana@yahoo.es

Candela ha dit...

puji,julines, ton-na ja...

Anònim ha dit...

Ei, Puji,

Ja sé que no estàs per hòsties. Però et trobo a faltar. Publica alguna cosa, no? Ni que siguin fotikis d'Irlanda...

Candela ha dit...

que ton-ni, que ton-ni...

Puji ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Puji ha dit...

Petons des d'Irlanda!

Oriol ha dit...

Que collons petons, volem güiski des d'Irlanda!!

Candela ha dit...

GÜISKI, GÜISKI!!!!!!