http://instagram.com/14_puji YouTube

30 d’octubre del 2006

Ciutadans de Catalunya????

És trenta d'octubre, i ja hauríem de portar bufanda i guants, però en canvi fot una calor que reventa les pedres. Tot i això, als matins fa fresqueta, així que avui, al sortir de casa, he agafat una rebequeta d'entretemps, que, és clar, no em posava des de la primavera. La primavera! Quantes coses han passat des de la primavera! Entre elles l'aprovació de l'Estatut. Bé, al que anàvem. Al calçar-me la rebequeta he posat les mans a les butxaques i he trobat un bonic pamflet que em van deixar a la bústia cap al mes de març i que em vaig guardar perquè em va fer gràcia. No tinc a mà cap escàner, així que he fet un copypaste de la pàgina web. És una llàstima, perquè el pamflet inclou frases millors, com ara: "El Estatuto niega al castellano la condición de lengua propia" o "el proyecto de Estatut introduce nuevos deberes que, en la práctica, privarán de derechos a muchos ciudadanos". Entre d'altres, el pamflet va signat per Ciutadans de Catalunya.

Podeu trobar més dades a www.seispuntouno.org



Si algú s'estava plantejant votar el tiu aquell que surt als cartells en boles, que faci una lectureta pamfletil, a veure si s'ho repensa!

6 comentaris:

Txell ha dit...

Ah... però aquell tiu encara és viu? Ha fet campanya? Han penjat cartells?
No cal patir per aquests! "Morts i enterrats"

Dani R. ha dit...

Algú sap quants vots necessitaria per tenir representació al parlament?

Mikel ha dit...

no paga la pena ni parlar d´ells...

Anònim ha dit...

La setmana passada jo vaig rebre propaganda a casa del partit "Ciutadans", amb l'Albert Rivera en pilota picada.

Haig de reconèixer que en el seu programa electoral diuen coses que em semblen bé, però se'ls veu massa el llautó...

Anònim ha dit...

Aquests no treuen representació, ara que tots els naturistes potser no s'han mirat absolutament res i els boten pensant que és del seu colectiu !!! Esperem que no !!! Son fatals !!!

Oriol ha dit...

Puji, a mi em van donar el panflet a Montjüic, ni el vaig llegir.