Atrapada sota la pressió social i els moviments ciutadans de magnitud incalculable, la multinacional coca-cola s'ha decidit per fi a etiquetar el seu nou producte en català.
Somiar és gratis (o qui no està content és perquè no vol)
5 comentaris:
Anònim
ha dit...
Vull donar les gràcies des del post del Puji a Coca-cola per tots aquells dissabtes a la nit que m'ha acompanyat amb el Bacardi. Que hagués estat de la nostra joventut. aiiiiiii!!
Uns indesitjables m'han posat publicitat en forma de comentaris (podeu veure els comentaris als posts anteriors) i he hagut de posar el sistema de verificació de paraula que veieu més avall. No us espanteu, escriviu la paraula i a comentar s'ha dit!
Em sembla que aquesta coca-cola té el mateix gust que la light... pur marketing. Demà gin-tònics! El bacardi amb coca-cola fa temps que va passar a millor vida, com la bomba, el vodka amb lima i aquestes marranades vàries.
5 comentaris:
Vull donar les gràcies des del post del Puji a Coca-cola per tots aquells dissabtes a la nit que m'ha acompanyat amb el Bacardi. Que hagués estat de la nostra joventut. aiiiiiii!!
ben vist. L'heu provada? Jo sí, i no acabo de veure quina es la diferència amb les altres versions.
Uns indesitjables m'han posat publicitat en forma de comentaris (podeu veure els comentaris als posts anteriors) i he hagut de posar el sistema de verificació de paraula que veieu més avall. No us espanteu, escriviu la paraula i a comentar s'ha dit!
Demà per celebrar-ho brindarem amb bacardí i coca-cola!!!!!!!
Em sembla que aquesta coca-cola té el mateix gust que la light... pur marketing.
Demà gin-tònics! El bacardi amb coca-cola fa temps que va passar a millor vida, com la bomba, el vodka amb lima i aquestes marranades vàries.
Publica un comentari a l'entrada