20 de juliol de 2006

Somiar és gratis



Atrapada sota la pressió social i els moviments ciutadans de magnitud incalculable, la multinacional coca-cola s'ha decidit per fi a etiquetar el seu nou producte en català.

Somiar és gratis (o qui no està content és perquè no vol)

5 comentaris:

ORIOL ha dit...

Vull donar les gràcies des del post del Puji a Coca-cola per tots aquells dissabtes a la nit que m'ha acompanyat amb el Bacardi. Que hagués estat de la nostra joventut. aiiiiiii!!

Dani Rambla ha dit...

ben vist. L'heu provada? Jo sí, i no acabo de veure quina es la diferència amb les altres versions.

Puji ha dit...

Uns indesitjables m'han posat publicitat en forma de comentaris (podeu veure els comentaris als posts anteriors) i he hagut de posar el sistema de verificació de paraula que veieu més avall. No us espanteu, escriviu la paraula i a comentar s'ha dit!

Txell ha dit...

Demà per celebrar-ho brindarem amb bacardí i coca-cola!!!!!!!

Oscar ha dit...

Em sembla que aquesta coca-cola té el mateix gust que la light... pur marketing.
Demà gin-tònics! El bacardi amb coca-cola fa temps que va passar a millor vida, com la bomba, el vodka amb lima i aquestes marranades vàries.