http://instagram.com/14_puji YouTube

24 de juliol del 2009

Les Santes amb els cinc sentits


Sniff, sniff! No sentiu olor de pólvora?
Pareu l'orella! No us arriben tabals, petards i una banda que va repetint un pasdoble?
Alceu la vista! No lluqueu quatre gegants que ballen embogits?
Passeu la llengua del paladar! No assaboriu el vi fresc i les galetes remullides?
Concentreu-vos en la vostra pell! No noteu la calor, els cossos suats i l'aigua que us refresca?

Arriben les Santes, i demà dissabte és la Nit Boja, la nit més especial de l'any per als mataronins, i no cal dir que esteu tots convidats.

P.S. Neeeeeeeeeeeeeeeens!!!! Què hem de fer? A les 22 al frankfurt per sopar?

Foto: Lluís Martínez (El Punt)

5 comentaris:

Gerard Agudo ha dit...

Quines ganes que tinc ja nano!!!!
Espero veure't per la plaça santanna...

DooMMasteR ha dit...

Que gaudiu molt de les Santes! Jo aquest any no us podré fer companyia. Marxo fora...

Balleu, beveu, enbogiu! Glória a les Santes!

Otger Cataló ha dit...

Glòria a les Santes, després de sopar podeu vindre a fer una copeta al BeerHouse i així ens veiem ... què us sembla ??

zel ha dit...

Quines festasses, coi, jo vull canviar de poble...

Disfruta maco! Petons!

Anna ha dit...

doncs aquest any vaig maleir les Santes, vaig pujar aquell dilluns a Mataró de compres sense recordar que ho eren i ho vaig trobar tot tancat!!!! Això sí,vaig veure els gegants :)