tag:blogger.com,1999:blog-28262935.post7576161160180344237..comments2023-09-16T12:57:22.395+02:00Comments on La cullerada: #novullpagar, perquè...Pujihttp://www.blogger.com/profile/07827334303161677689noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-63300901709725358532012-05-02T19:15:47.029+02:002012-05-02T19:15:47.029+02:00Sí senyor. Molt ben dit.Sí senyor. Molt ben dit.stratosergiohttps://www.blogger.com/profile/09846682447814779690noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-24342010114302393302012-05-02T14:48:12.953+02:002012-05-02T14:48:12.953+02:00Miki, com diu en Dani més avall teu, ningú diu que...Miki, com diu en Dani més avall teu, ningú diu que no es vulgui pagar peatge. El que es reclama és que el pagament sigui adequat a la despesa real, que no es benficiï descaradament les concessionàries i que el tractament que es dóna als ciutadans que són dins un Estat sigui el mateix per tots.<br /><br />Dani, gràcies! I gràcies pel teu espai D!!!<br /><br />Anònim, parlo de la part catalana, on la via de servei públic seria l'A-2 i la "de luxe" l'AP-2. Aquesta és l'única via de peatge a Catalunya que compleix aquesta condició, les altres dues ni de conya. Pel que fa a més enllà de Fraga, com diria aquell, que cada palo aguante su vela.<br /><br />Cetina, amén.Pujihttps://www.blogger.com/profile/07827334303161677689noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-22412719460290551272012-05-02T09:45:37.872+02:002012-05-02T09:45:37.872+02:00I el pitjor de tot és que Abertis manté la concess...I el pitjor de tot és que Abertis manté la concessió gràcies a que CiU els hi va ampliar al 2004 "by the face" 20 anys més. Bé, "by the face" tampoc, per que si et fixes en qui ocupa la cúpula d'Abertis pots comprovar que els favors sempre son a canvi de favors. I aquests favors els acabem pagant tot.<br /><br />Per cert Miki, els catalans hem pagat a Abertis en peatges 135 milions d'euros durant el primer trimestre de 2012. Això vindria a ser més de 500 milions d'euros l'any. El manteniment de totes les autopistes catalanes és infinítament més barat que el que ens està robant Abertis(=CiU).<br /><br />Per cert, cada vegada que sentiu un anunci d'Abertis penseu que el que estan fent és comprar les opinion del mitjà on s'anuncien. EL Corte Inglés style.c.e.t.i.n.a.https://www.blogger.com/profile/17203472492074793319noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-6048881718889045232012-05-02T09:13:24.514+02:002012-05-02T09:13:24.514+02:00Hola
Voldria fer notar que, en part, hi ha una er...Hola<br /><br />Voldria fer notar que, en part, hi ha una errada en considerar la N-II de Barcelona a l'Aragó. Hi ha una via complementària anomenada A2 que sí que arriba fins a Fraga (bé, fins al seu terme municipal). Aquesta via entre Fraga (bé, gairebé Fraga) i Barcelona és totalment gratuïta, i exceptuant el segment entre el túnel del Bruc i Martorell, és prou segura. <br /><br />Ara bé, entre Fraga i Saragossa hi ha només una via de peatge, anomenada AP-2, i que entre Fraga i Alfajarín és l'única via segura i de doble via. Totalment infrautilitzada, té un cost de 9,60 euros per vehicle. És un autèntic punt negre, i seria un dels trams més barats en què construir doble via (el preu per hectària expropiada als Monegres és el més barat d'Espanya).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-28247696527259614992012-05-02T09:08:08.050+02:002012-05-02T09:08:08.050+02:00Gradiiiiissim anàlisi cullarot!
Miki, el problema...Gradiiiiissim anàlisi cullarot!<br /><br />Miki, el problema en si no són els peatges. En una Catalunya independent el sistema de peatge (o taxa anual equivalent per us) em sembla una fórmula justa de finançar un servei que utilitza només una part de la població. Aquí la gran denúncia que cal fer amb el #novullpagar és el greuge comparatiu que patim pel fet de formar part d'un estat (l'espanyol) que aplica criteris tan dispars al sud, al centre i a l'est del seu territori (amb la col·laboració de la nostra estimada Generalitat)Dani R.https://www.blogger.com/profile/11146422491785961361noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-28262935.post-50207349357032297982012-05-02T08:54:02.936+02:002012-05-02T08:54:02.936+02:00D'acord amb tot el que dius punt per punt, per...D'acord amb tot el que dius punt per punt, però hi ha una cosa d'aquesta protesta que s'ha de tenir clara. <br /><br />Fiquem que aquesta protesta té éxit, molt be, pues treuen els peatges, tothom sabem que les concesionaries, no treuran el peatge i no cobraran mes, per tant la generalitat li pagara i per tant nosaltres, les utilitzem o no. Per tant les seguirem pagant, tots els catalans.<br /><br />Fiquem que a més , s'han de mantenir i al no cobrar no les mantenen, per tant les ha d'assumir l'estat, que serà l'espanyol que no ens donarà diners per mantenir-les... per tant també rebrem nosaltres.<br /><br />Fiquem que no te éxit la protesta i es manté, hi haurà gent que com dius tu, acostumat a la protesta ja no pagarà i pagarem tots els altres i si el numero es gran, pues més s'haurà de compensar.<br /><br /><br />La veritat es que tant la protesta com les consequencies son de díficil solució. La veritat la protesta l'entenc, les conseqüencies son les que siguin com siguin son injustes.mikinoreply@blogger.com