23 de febrer de 2007

Del meu barri a Hollywood

Diumenge a la nit es celebra, al teatre Kodak de Los Angeles, la gala de lliurament dels Òscars. Aquest any hi ha uns convidats molt especials. La pel·lícula hispano-mexicana El laberinto del Fauno ha estat nominada a l'estatueta per millors efectes especials. Resulta que els creadors d'aquests efectes són els responsabels del taller DDT, situat al Poblenou, enmig de l'expansió insana del districte 22@.


No he vist la pel·lícula perquè darrerament no vaig al cine (això s'ha de solucionar), no veuré la gala perquè és un penyasso i a més no tinc digital+, però a casa, des del llit estant, enviaré el meu suport incondicional a uns veïns meus molt intrèpids que fa quinze anys es van arriscar en un sector que era verge al nostre país. Passi el que passi diumenge, els desitjo molta sort i tenen la meva admiració.


Ei! i bon cap de setmana, que ja és divendres collons!

12 comentaris:

Txell ha dit...

A mi personalment que les pelis de fantasia i ficció no m'agraden gens, vaig flipar. Em va encantar, i tan la Maribel Verdú com en Sergi López foten un paperàs que t'hi cagues!

Clint ha dit...

jo tampoc no l'he vist, però si s'ha d'anar amb els de casa...jo reconec que m'agrada una mica la cerimonia aquesta, però només el resum tota seguida no.

vilapou ha dit...

Sobre els Òscars, millor el resum que passar la nit al sofà, i els de DDT sembla ser que són de lo milloret que hi ha.

Bachi ha dit...

No he vist aquesta peli i no crec que la vagi a veure ja que no són del meu estil, però els hi desitjo tota la sort del món!

Aprofito per recomanar la última peli que vaig anar a veure: Babel. Boníssima!!

el teleaddicte ha dit...

Jo vaig sentir una entrevista dels creadors del maquillatge del "Laberinto..." i eren una gent de puta mare. Jo també espero que guanyin, s'ho mereixen. A més, la pel·li val la pena.
Per cert, parlant dels Óscars, són molt renyits aquest any...

Candela ha dit...

Ei, molt bé! és molt xula la pel.li i força ddt!

Mikel ha dit...

Doncs a mi no em va apasionar , em va agradar pero em vaig adormir una mica...

Charlie Hi-Hat ha dit...

A mi em va agradar, però em sobra (sempre) l'Ariadna Gil.

Puji ha dit...

Després de la propaganda que n'he fet, l'hauré d'anar a veure.

aquest finde no, que me'n vaig a Les Garrigues, però més endavant potser sí.

Déjà vie ha dit...

Bon cap d setmana!!
A mi la peli no em fa acabar d fer...pro hi ha tantissima gent q si...

Zincpiritione ha dit...

D'acord amb tot el que dius, menys amb una cosa: avui som dissabte! :-P

yrun ha dit...

A mi em va encantar la manera d'enllaçar la realitat de la ficció!
Una peli fantastica, no te la perdis, de debó!